Pure Beauty Güneş koruyucusu

Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm güneş koruyucusu yüz için Pure Beuty markası ve diğer koruyucularımı da sizinle zamanla paylaşacağım....


Detaylardan bahsetmem gerekirse öncelikle yaz aylarına girmiş bulunmaktayız ki hepimiz bu ayların gelmesinden dolayı çok mutluyuz  malum güneş koruyucularına da  başladık  ben uzun zamandır araştırmaktaydım yüz için hangi marka daha iyi diye çünkü genelde yüz koruyucuları yüzde beyaz leke kalıp gibi bir his bırakmakta ve çok fazlada bizleri terletmektedir bir çoğunluğu ve koruyuculardan hep şikayetlerimiz bu. Ürünleri araştırdığımızda en az bu eksi yönlerinden olan bir ürünü alırız ve cildimizle uyumlu olup olmadığını zamanla anlarız ki araştırmalarımızda genelde bir çoğunluk memnun kalmışsa eğer daha kolay o ürünü alıp kullanırız tabi bizlerde memnuniyetimizi bu bloklar da yazmaktayız tercih her zaman için sizindir....

Üründen bahsedeyim hemen ürünümüzün markası PURE BEAUTY budur ben 30 spf  aldım 50 spf daha iyi lakin kalmadığı için 30 nu almak zorunda kaldım ürün bir defa çok güzel dış ambalajı olsun içeriği olsun ecocert sertifikası olan bir ürün daha öncede aynı markanın toniğini kullanmıştım ve sizinle paylaşmıştım hemen

 Bu ürünü yaklaşık 2 haftadır kullanmaktayım ve bildiğiniz gibi Antalya güneşi fenadır ve ben esmer olduğum için de çabucak yanmaktayım bunu engellemek içinde çok çaba harcamaktayım çünkü yüzümün biraz daha kararması pek hoşuma gitmemekte :)  ve bir çoğumuzun da aynı düşüncede olduğunu sanıyorum ve tahmin ediyorum bir ürün daha kullandım ondan memnun kalmadım zaten onu da sizinle paylaşacağım çok yakında markasını ve olumsuzluklarını dediğim gibi elimdeki ürün 30 faktör yüzüme sürdüğümde ilk kalıp gibi bir his bıraktı ve beyazlık ama bu geçici bir beyazlık ve kalıp hissi 15-20 dakika içerisinde geçmekte aynı yüz kremleri gibi cildin bir emme süresi var ürünü 90 g bir ürün yukarıda dediğim gibi ecocert sertifası olan bir ürün buda doğala en yakın olduğunu belirtmekte dış ambalaj olarak oldukça güzel ve yüzünüzde mis gibi bir koku bırakmakta çiçek kokusuna benzettim ben koku bayağı kalıyor siz alışıncaya kadar ben pek çiçek kokularından hoşlanmam ama beni rahatsız etmedi koruyucu olarak bu güneşte yüzümde kararma olmadı ben beğendim açıkçası fiyatına göre de içeriği mükemmel beklentilerin fazlasını karşılamakta bence benim için bu geçerli

yalnız 50 faktörü kimyasal olarak daha fazla bunu da belirtmek isterim bu ürün ve ürünlerin markası yurt dışından Kore'den gelmekte Kore malı diyebilirim dediğim gibi terletme ve yüzümde yapış yapış hissini bırakmadı kesinlikle memnun kalacağınızdan eminim diyebilirim


Ürünü nerede bulabilirim diye sorarsanız eğer Watsons lardan bulabilirsiniz fiyat olarak 30 TL ben öyle almıştım...

Yazımı okuduğunuz için Teşekkürler önerilerinizi ve görüşlerinizi beklemekteyim eğer yazılarımı beğendiyseniz beni takip etmenizi rica edeceğim sizlerden güzellikle kalın... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar