Mavi su Bioflex Collection Professiyonel hair serum

       Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşacağım ürünlerimden bir tanesi mavi su....



    Ben ilk mavi suyu bir kozmetik mağazasından sıvı saç kremi bakarken gördüm dış görünüşü dikkatimi çekti ve denemek istedim daha sonra arka yüzünü okuduğumda saçın hem kolay taranması için hem de düzleştirmesi için üretilmiş bir su ilk pek inandırıcı gelmedi düzleştirmesi konusunda ama denediğimde gerçekten düzleştirdi ve kolay taranmaya başladı saçım gerçekten bize vaat etiklerinin arkasında durmuşlar uygulanışından bahsetmem gerekirse ıslak saçlara uygulanmakta kuru saçlar için değil saçımda herhangi bir ağırlaştırma yapmadı ve kokusuna bayıldım mis gibi bir kokusu var kesinle benden artı puan alan ürünlerden biri benim elimdeki marka bioflex diye bir marka başka markaların varmı bilmiyorum çünkü dediğim gibi şans eseri denk geldim bu ürüne ürün bayağı uzun süre gidiceğine inanıyorum çünkü boyut olarak büyük...

 Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim

Yorumlar

  1. Acaba saçların daha hızlı uzamasında yardımcı oluyormu ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar