Palmolive duş jelleri

Merhaba arkadaşlarr bu gün size en en en çok kullandığımız Palmolive  markasının duş jellerinden bahsedicem...


Evet arkadaşlar bildiğimiz en sık ve en iyi bildiğimiz markalardan biride Palmolive duş jelleri yeni çıkan bir duş jeli ve kokusundan size bahsetmek istiyorum Kahve Hazzı diye ismi geçmekte ve bu kadar hoş bu kadar harika bir kokusu olan bir ürünle daha önce tanışmadım diyebilirim o kadarki hoşuma gitti ve memnun kaldım...

Bu ürün ve marka olarak kullandığım en iyi duş jellerinden biri kahve kokusu sevenler için kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum bu kadar hoş kokulu bir ürün yok diyebilirim ve vücudunuzu nemlendirme açısından iyi bir ürün çok fazla vücudunuzu kurutmamakta ama bende bu konu hiç bir işe yaramıyor  benim vücudumla alakalı çünkü çok kuru ve her zaman kremler yağlar vs.. alıştırdığım için bu tarz şeyler benim vücudumu nemlendirmesi biraz zor olmakta çünkü gittikçe daha fazlasını istemekte çok ta kremlere alıştırmamak lazımmış bunu da geçte olsa anladım tabii =) neyse bu ürünü kullandığınızda içerisinde kahve tanecikleri var bu da peeling özelliği olmakta yani ben öyle olduğunu düşünüyorum çünkü arada içtiğim kahveyi dökmeyip vücuduma peeling etkisi olsun diye sürmekteyim hem nemlendirme açısından iyi oluyor hem de koku açısından kalıyor kahve kokusunu seven biri için bence çok çok çok güzel eğer benim gibi çok seviyorsanız tavsiye ederim duşta da kokusu baymamakta ve bunu belirtmek istiyorum sizlere kıvam olarak yoğun bir kıvamı var duş jelinin ...

Birde bu kokular dışında beğendiğim kokular arasında bal ve süt, termal spa, vanilya, çikolata seviyorsanız eğer oda güzel ben kullanmadım çünkü çikolata kokusunu çok fazla çevremden o kokuyu aldıkça tiksindim açıkçası ama tavsiye ederim kullanan arkadaşlarım çok memnunlardı çünkü =)

      Bu ürünün fiyatı 12 TL Watsons ve Gratislerden bulabilirsiniz....
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum umarım yazımı beğenmişsinizdir ve beğenilerinizi ve beni takip etmenizi rica edeceğim sizlerden güzellikle kalın.... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar