Nıvea After Sun Spray

Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle yine bir Nivea ailesinden bir ürün paylaşmak istiyorum Nivea After Sun...

  Evet arkadaşlar bu gün sizinle yukarıda dediğim gibi Nivea'nın After sun yani güneş sonrası bakım kreminden bahsedicem içersin de Aloe vera bulunmakta cildi rahatlatmakta ve serinletmekte benim elimdeki sprey şeklinde losyon şeklinde değil yapı olarak oldukça hafif bir ürün su gibi diyebilirim sürmeden önce mutlaka çalkalamalısınız vücudunuza uygulamadan önce  ve hızlı emilme formülü bulunmakta buda çok iyi tabikii



  Vücudunuza ilk sürdüğünüz anda serinletme hissi vermekte yukarıda da bahsettiğim gibi hızlıca vücudunuz tarafından emilmekte güneş sonrası kaybedilen nemi dengelemekte 24 saat korumakta etkisini güneşte yandıktan özellikle böyle bir serinleme hissi istiyorsanız tam aradığınız ürün ve kesinlikle memnun kalıcağınız bir ürün olarak düşünmekteyim şahsen ben çok memnunum artık olmaz ise olmazım diyebilirim bu ürün hakkında kokusuna gelince çok hoş bir kokusu var nasıl tarif etsem diye düşünüyorum şuanda açıkçası rahatsız etmiyor böyle yeşil ot kokusu çiçek kokusu mu desem bilemedim ikisi arasında ama insanı rahatsız etmemekte o bir gerçek...

Bu ürünü nerede bulabilirim derseniz eğer Watsons ve Gratislerde ve Cosmatika da bulabilirsiniz fiyat olarak ne yazık ki hatırlamamaktayım..
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum umarım yazımı beğenmişsinizdir ve beğenilerinizi ve beni takip etmenizi rica edeceğim sizlerden güzellikle kalın.... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar