Nivea Serinletici Sprey ( Sun protect & refresh )

Merhaba arkadaşlar  Öncelikle Ramazan - ı Şerifiniz Mübarek olsun demek istiyorum bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm Nivea Sun protect & refresh güneş koruyucusu....

Bu ürünle ben geçen yıl tanıştım ve  geçen yıl bloğum olmadığı için sizinle  paylaşamadım ne yazık ki ama bu gün hazırda yaz ayında iken hemen paylaşmak istedim malum kendimize göre iyi bir marka özellikte güneş koruyucuları aramaktayız zamanla sizinle bir önceki yazımda bahsettiğim gibi farklı markaların ürünlerinide paylaşacağım  neyse bildiğimiz gibi yaz ayları geldi ve deniz sezonunu açmış bulunmaktayız bunun için iyi bir güneş koruyucusu aramaktaysanız bu yazımı okumanızı tavsiye ederim....


Ürünümüzden bahsetmem gerekirse ürünümüz transparan yani iz bırakmayan bir ürün yani ciltte krem gibi yapış yapış yağlı bir his bırakmamakta ve çok hafif bir ürün kalın tabaka oluşturmadığı için bizi de rahatsız etmemekte bu bence önemli bir özellik çünkü bir çok güneş koruyucusunda bu özellik yok ve çok fazla rahatsız etmekte bu üründe yukarıda bahsettiğim gibi hafif bir ürün benim elimdeki 30 faktörü eğer esmer tenli iseniz 20 ve 30 spf  rahatlıkla kullanabilirsiniz illaki 50 almanıza gerek yok çünkü ne kadar koruma özelliği yükselirse o kadar kimyasal özellik artacaktır bilmenizi isterim eğer ki beyaz tenli iseniz ilk kullanımda 50 daha sonra bu spf özelliğini 30 ve 20 ye kadar düşürebilirsiniz çünkü bir anda bronzlaşmaya kalkışırsanız biraz kötü olabilir çünkü cildiniz çok hassas bunu da söylemek istiyorum hemen üründen bahsetmek istiyorum tekrardan....


Bu ürün hızlı emilmekte ve vücudunuzu çok hoş serinletmekte sürerken cildinize suya dayanıklı bir ürün içiniz rahat olsun o konuda acaba sürdüm hani yeterlimi tenimden koruyucu özelliği gitti mi ? diye düşünmenize gerek yok açıkçası suya dayanıklı dediğim gibi yüksek etkili UVA\UVB filtresiyle anında güvenilir bir koruma sağlar kokusu çok hoş birde bu ürünün deodorant şeklinde olanı var ondan da bahsetmek isterim oda aynı bu özellikleri taşımakta ama bence bu daha iyi neden derseniz en azından hemen bitmez onun için söylemek istedim tabi tercih sizin karar sizin ...

Umarım yardımcı olabilmişimdir sizlere yazımı okuduğunuz için Teşekkür ediyorum beni takip ederseniz sevinirim yorumlarınızı da beklemekteyim güzellikle kalın =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar