Mayıs ayı favorilerim ve biten ürünlerim

    Merhabalar bildiğiniz gibi çok fazla ürün kullanmaktayım hem bitenler hem çok sık kullandığım ürünlerimi sizinle paylaşmak istedim birazcık gecikmeli oldu yazım ama kusura bakmayın lütfen



Bu ay en çok kullandığım ürünlerimden bir tanesi The Balm  paletinden Mont Balm oldu detaylar için tıkk   ruj olarak Maybeline lip gloss şeftali tonları bu aralar çok hoşuma gitmekte ve çok beğenmekteyim  bildiğimiz gibi göz altı morlukları en çok canımızı sıkan nedenler bunun için hem aydınlatıcı hemde kapatıcı olarak kullandığım garnier' ın roll on'u var detaylar  için  tıkk  allık olarakda Essence nin bursh up yaz için çok güzel bir ton daha doğrusu tonlar da diyebilirim detaylar için tıkk  ve en en en çok sevdiğim rimelim loreal volüme million maskarası  çok seviyorum dataylar için tıkk



Vee bitenler en çok sevdiğim el kremim için detaylar tıkk ve yüz temizleme jelim için tıkk ve rimelim ne yazık ki bittiler tekrar alarmıyım sorusuna ben çok memnunum bu yüzden bunları yeniledim bile  sadece Nıvea Invısible stcık deodorantımı bir daha almıcam bunun için daha iyi bir marka ve 100%100 doğal bir ürün buldum bir kaç güne yazımı sizinle paylaşıcam 



yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum güzellikle kalın ... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar