Golden Rose Velvet Matte

Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm Golden Rose Velvet Matte ruju.....

 Evet arkadaşlar bu ruju çok duymuşsunuzdur ve araştırdığınıza eminim bende alıp denedim ve sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyordum. Üründen bahsetmem gerekirse eğer ürün çok iyi ve ben çok beğendim kalıcığı çok güzel bir ruj ilk aldığım gün denemek için dudaklarıma sürdüğümde ve gece temizlemeyi unuttuğum için uyuyunca sabah kalktığım da halen dudaklarımda aynı sürdüğüm gibi durduğunu fark ettim kalıcılığı konusu çok iyi yani aslında Golden Rose markasından bu kadar iyi bir ruj beklemiyordum nedense uzun zamandır çünkü eskisi kadar ürünlerini pek beğenmemekteydim ama bu ürün beni şaşırttı çok başarılı yani eğer almayı düşünüyorsanız çok iyi bir ruj serisi...



Yalnız tek takıldığım nokta şu matt bir seri olduğu için biraz
 benim dudaklarımı fazla kuruttu daha önce Rimmel ( okumak isterseniz yazımı tık )markasının da matt rujlarını denediğimde böyle bir sıkıntım olmadı lakin bu üründe de bu olay olunca birazcık hoşuma gitmedi ama kalıcığı'na gelirsek eğer  harika diyebilirim yukarıda da bahsettiğim gibi zaten o özelliği de bu eksi yönünü benden silmekte ama yine de sizinle paylaşmak istedim tabi ki bilmeniz gerektiğini düşünmekteyim ambalaj olarak çok iyi güzel bir dış görüntüsü ve kokusu çok hoş  bunu bilmenizi isterim  içersinde E vitamini de  bulundurmakta....



Yazımı okuduğunuz için Teşekkür ederim beğenilerini yorumlarınızı ve takiplerinizi beklemekteyim Güzellikle kalın... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar