Gift setlerin bize sağladığı Avantajlar

Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle Gift setler yani bir kaç ürünü içinde bulunduran paketli ürünlerin avantajlarından bahsetmek istiyorum...



Evet arkadaş bildiğimiz gibi genelde bir çoğumuz bu tarz paketlerin pahalı olduğunu sanıp bakmayız bile tekli almak daha karlı olduğunu düşünürüz ama aslında öyle değil tabikii bunu sizinle paylaşmak istedim çünkü yanlış bilinen bir konunun aslında bizim için daha karlı olduğunu sizinle paylaşmak istedim...


Bu gün benimde aldığım bir gift setlerden sizinle paylaşmak istiyorum tabi aslında karlı kısımlarınıda sizinle paylaşmak için ben genelde bu tarz setleri her zaman için tercih etmişimdir sizin de size uygun setleri tercih etmenizi tavsiye ederim sonuçta ihtiyacınız var ise ayrıca bir iki ürünüde bu setlerde tanımış ve almış bulundum hağlen bitse bile yenilemekteyim daha önce sizinle paylaştığım gibi rimelim bitmişti ve almak için araştırma yapıyordum indirimleri bekliyordm çünkü kullandığım rimelin fiyatı 40 TL gibi bir fiyatı bulunmakta bunu indirimli ve karlı nasıl bulabilirim derken yine böyle bir setle karşılaşmış bulunmakmayım ve daha karlı aldım yanda gördüğünüz gibi loreal'ın bir seti bu makyaj temizleme suyu ve rimelim  sık sık kullandığım ürün bunlar tabii sizinlede paylaşıcam ikisi toplam bana 30 TL ye mal oldu normalde tek tek aldığımızda olması gereken ücret 15 veya 20 TL arasında makyaj temizleme suyunu tek olarak bulmaktaktayım dediğim gibi de rimelimde 40 TL bu Şekilde bana 55-60 TL ye mal olacağına 30 TL ye mal olmuş oldu yani 25-30 Tl gibi bir karım oldu bunu da sizinle paylaşmak istedim ki sizlerde aynı indirimleri takip etmeniz için benim gibi çünkü benim gibi maddi gücü sınırlı veya dikkat eden bir insansanız eğer bunların çok karlı kazançlı bir alışveriş olduğunu sizinle paylaşmak istedim tabii ki yine de önceden iyice araştırıp daha sonra size uygunluğunu kontrol ettikten sonra almanızı tavsiye ederim...

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum umarım yazımı beğenmişsinizdir ve beğenilerinizi ve beni takip etmenizi rica edeceğim sizlerden güzellikle kalın.... =)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar