Crystal Body Deodorant Stick Nasılmış ?

 Merhaba Arkadaşlar bu gün  Crystal body deodorant stıck koltuk altı teri önleyici bir ürünü sizinle paylaşmak istiyorum...

     


    Bu üründen bahsetmem gerekirse bir defa en önemlisi 100%100 doğal oluşu hemen beni kendine çekti açıkçası ve hemen denemek sizinle paylaşmak istedim ben ilk denemek için seyhat boyunu tercih ettim daha önce Nivea markasının stıck deodorantını kullanmaktaydım son zamanlarda bu stıck'lerin kanser yapması ve içindeki kimyasalları duyduktan sonra çok sevdiğim stıck deorantımı bıraktm ama memnuniyet olarak çok memnnundum tabi sadece bu marka için söylemiyorum tabi kesinlikle yanlış anlaşılmasını istemem benim kullandığım bu marka idi bütün markalarda böyle olduğunu öğrendim ve çok üzüldüm bu yüzden daha doğal bir ürün aramaya başladım ve bu ürünü duydum ve denemek istedim....



     Devam etmem gerekirse eğer yaklaşık olarak 2 buçuk 3 haftadır kullanmaktayım ürünü ben çok beğendiğimi söylemek isterim yan resimde gördüğünüz gibi çok sert muhakkak ki 1 damla su ile ıslatıp sürmeniz gerekmektedir koltuk altınız için ayrıca bu ürün ayak kokusunu da önlemekte  ayağınıza da sürebilmektesiniz koku olayını engellemesi için yalnız teri çok asitli olan bir kişi için ne kadar engelleyici olabilir bunu bilmiyorum tabi ki denemeniz gerekmekte onu da söylemek isterim ayrıca ürünü kullandığınızda dikkat etmenizi gerektiren bir husus daha var ürünü mümkünse yere düşürmeyin düşürdüğünüz zaman kurtarma gibi bir olanağınız yok paramparça etrafa dağılmakta ben ilk aldığım gün elimden kayıp düştüğü için kırıldı şimdi parça parça kullanmak zorunda kaldım ne yazık ki dediğim gibi doğal bir ürün sadece kokuyu yapan bakterileri yok etmek için görünmez bariyer sağlayarak kokuyu önlemeye yardımcı. Ürünümüzü okuduğumda uyarı olarak yazdığı mermer ve fayansların üzerinde durmaması gerektiği bunu da söylemek istedim sizlere ve ayrıca ürünün kokuyu önlemesi için kaç saat koruduğunu bilmiyorum maalesef üzerinde yazmamakta sanırım 12 veya 24 saat bana eğer ki sorarsanız ne sıklıkla sürebileceğinizi günlük olarak tekrarlamanızı öneririm gerçi düşündüğümüz de de  bilmiyorum sizlerde bilimisiniz küçük bebekleri tuzlarlar kokmasın diye ananelerimiz bizler küçükken böyle yaparlarmış ben inanıyorum o konuya açıkçası çok faydası olduğunu yani bu üründe tuz olduğu için kokuyu önleyebilmesi çok normal denizde girdiğimizde de bu olay olmakta çünkü deniz suyundaki olan tuz vücudumuzda  kaldığında  dışarıda kaldığımızda atıyorum eve giderken vs... ter kokumuzu önlemekte yani bu ürününde de aynı olay bence onlarda tuz buda tuz değişen bişi yok sadece bizler için doğal minerallerle üretilmiş daha pratik bir ürün bence benim düşüncelerim bu tabi ki karar size ait ayrıca son olarak bu ürünün birde büyük boyu mevcut dediğim gibi benim elimdeki seyahat boyu denemek için küçük boyunu aldım ben bunu da söylemek istedim.....



   Ürünümüzü nerde bulabilirim derseniz eğer sadece Gratis te bulabilirsiniz başka yerlerde yok çünkü fiyat olarakta hatırlamamaktayım ne yazık ki . Eğer yazımı okuyup beğendiyseniz yorumlarınızı düşüncelerinizi ve beni takip etmenizi rica edeceğim  Teşekkür ediyorum yazımı okuduğunuz için Güzellikle kalın.... =)





Yorumlar

Popüler Yayınlar