Note Ojeleri Bakalım Nasılmış ?

  Merhabalarr ... Öncelikle Nasılsınız Umarım Çok ama Çok İyisinizdir bu gün size daha önce de bahsettiğim gibi yeni ürünlerimi birr birr paylaşıcam ilk olarak note ojesini paylaşmak istedim...


   Peki kuruma süresi hızlımı ? kalıcılığı ne kadar ? ve renkleri tırnaklarımızda nasıl durmakta ? evet genelde merak ettiğimiz genel sorular bunlar tabi ki ama özelliklerinden de bahsetmek isterim içerisinde kanserojen ve sağlığa zararlı olan toluen, DBP, formaldehyde ve camphor maddelerini içermediğini belirtmek isterim kuruması süresinden hemen bahsetmek istiyorum diğer ojeler gibi 2 saat beklememize gerek yok hemen kurumakta benim elimdeki ojenin koyu ton olmasına rağmen kalıcığı gayet güzel hemen tırnaktan çıkmıyor renklerine de bayıldım her biri çok hoş ve güzel durmakta özellikle extra parlaklığı çok hoşuma gitti gözümden kaçmadı o olayı ve renk seçeneği oldukça fazla bunu da söylemek istedim sizlere ayrıca şunu da belirtmek isterim fırçası çok kalın bir eksi yönü o çok kalın fırçaya biraz daha fazla dikkat etmek gerekmekte taşırmamak için onun dışında yeni oje markalarından biri olmasına rağmen ben çok beğendim denemenizi tavsiye ederim hepinize...

   Ürünün fiyatını hemen söylemek isterim 2.5 TL dir Note markasının bulunduğu Kozmetik Mağazalarında bulabilirsiniz Güzellikle kalın.. =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar