Hafta sonu alışverişimmm

Merhabalar biliyorum uzun zamandır yazamadığımı dediğim gibi sınavlarım var sadece ona odaklamış durumdayım bir türlü sizinle ilgilenemedim sizden çok özür diliyorum bu yüzden..

Sizinle paylaşmak istediğim bu hafta sonu fırsat bulup alışverişe gittim çok fazla ürün alamasam da aldıklarımı sizinle paylaşmak istedim yine de;

ilk watsons'tan aldıklarım bahsetmek istiyorum elimdeki Nıvea 3'ü bir arada Yüz Temizleme bittiği için hazırda hafta sonu kampanyasını duyunca hemen gidip aldım bir alana bir bedava idi  de daha önce yazımda yazmıştım memnun olup olmadığımı yazımı okumak isterseniz eğer  tıkk   buradan bakabilirsiniz ayrıca ambalaj değişikliği olmuş ve ben bunu çok beğendim.. fiyat olarakta hemen bilgisini vermek istiyorum 18.9 TL kampanyaları takip etmek her zaman için daha iyi şanslıyım galiba =)
Hemen bir diğer mağazadan aldıklarımı paylaşmak istiyorum oda Gratis'ten ilk önce uzunnn zamandır bulamadığım diş fırçası kabının bulduğum için burdan onlara çoook ama çook teşekkür ediyorum uzun zamandır bulamıyodum çünkü aynısı bir defa denk gelmiştim bir daha da bulamamıştım ne yazık ki eğer düşünüyorsanız eğer tavsiye ederim hemen kırılmıyor hemen altında ufak bir deodorant stıck var markası Natural Protectıon Crystal body deodorant stick bu stick çok dikkatimi çekti ve hemen denemek istedim 100%100 doğal mineral tuzlardan oluşmakta bildiğimiz markaların stickleri gibi değil çok sert kaya tuzu gibi aynı detayları ileri zamanda sizinle paylaşmak istiyorum bekleyin....

Hemen bir diğer ürünlerimde ojesiz asla diyenlerdenim görünce dayanamıyorum ve almaktayım ev her ne kadar birden fazla oje dolu olsada yeni renklerden görünce asla vazgeçemediğim ürünlerdendir Note ve Flormar ojelerini aldım Flormar ojerini hepimiz zaten çok iyi bilmekteyiz ürünün çok güzel ve kaliteli olduğunu ama Note markasının ilk defa denicem detaylarıda sizinle 3,4 gün içinde paylaşıcam kullandıktan sonra izlenimlerimi bu günlükte size yazıcaklarım bu kadar güzellikle kalın...
Bu arada yazılarımı beğenip paylaşan arkadaşlarıma buradan çok teşekkür ediyorum gerçekten çok mutlu oldum beğenmenize ve paylaşmanıza yorumlarınız ve denememi istediğiniz veya önerdiğiniz ürünler olursa benimle paylaşırsanız çok sevinirim elimden geldiğince deneyip alıp sizinle görüşlerimi paylaşmak istiyorum çünkü ve ayrıca sayfamda beni takip ederseniz eğer daha da çok mutlu olurum çok ama çok güzellikle kalın.... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar