Maybelline Kajal Göz Kalemi bakalım nasılmış ?

   Merhabalar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm Maybelline Kajal göz kalemi bakalım nasılmış...


       Evet arkadaşlar yazıma buradan devam etmek istiyorum bu gün sizinle paylaşıcağım ürünüm kajalın göz kalemi hem kalıcılık olarak bahsetmek istiyorum hem de akma dağılma vs.. oluyor mu  olmuyor mu onu paylaşmak istiyorum bildiğimiz gibi Maybilline kajal göz kaleminin çok fazla reklamı oldu ve ben bu ürünü çok merak ettim bir türlü fırsat bulup alamadım ama şuanda elimde bulunmakta bu ürün kalıcılık olarak çok güzel bir ürün çok yumuşak bir uca sahip asansörlü kalem açma gibi bir derdimiz yok ve bu çok güzel bir sistem diyeyim size ben çok seviyorum ve çok kolaylık sağlamışlar bize ve yoğun bir siyah kalem ki ben yoğun siyah olan eyliner göz kalemleri vs.. çok seviyorum gerçekten çok hoş oluyorlar bu göz kalemi de öyle tam istediğim gibi akma dağılma kesinlikle olmadı ben çok memnun kaldım bu üründen o konuda çünkü bir çok göz kalemi akma yapmakta ve bu çok kötü oluyor birde göz altında mor halkaları olan insanlarda çok berbat durmakta ama ben bu kalemde öyle bir sorun yaşamadım çok sevdim yani bu ürünü


    bu ürünün fiyatından bahsetmem gerekirse 9.9 TL Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz güzellikle kalın ... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar