Loreal paris true match göz altı kapatıcısı ( Concealer )

   Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünlerimden bir tanesi Loreal Paristen true match göz altı kapatıcısı  ( Concealer ) ....



  Hemen yazıma buradan devam etmek istiyorum bu ürün ilk çıktığı zaman almıştım ve çok severek kullanmaktayım çok memnun kaldığım bir ürün ama son zamanlarda çok fazla gözümün altını kapatmadığını fark ettim bu yüzden bu ürün yerine farklı bir ürün kullanmaya başladım ama bu ürünü de aydınlatıcı olarak değerlendirmeye başladım zaten kullanmadığım bir çok kapatıcıyı aydınlatıcı olarak kullanmaktayım ama göz altı kapatıcı olarak hafif bir ürün diyebilirim ama güzel bir ürün çok koyu göz altı halkalarınız yoksa eğer











   Yan taraftaki gibi bir ruj fırçaları gibi bir uca sahip bence normal fırçalardan daha iyi şahsen ben daha çok seviyorum kapatıcıların bu şekilde olmasını





Fiyat olarak 39.9 olması lazım ben o fiyata aldım ama şuanda ne kadar hiç bir bilgim yok ne yazık ki
Bu ürünü Watsons ve Gratislerden çok rahatlıkla bulabilirsiniz güzellikle kalın .... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar