Garnıer Saf ve Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli

       Öncelikle Merhabalar arkadaşlar biliyorum biliyorum biliyorum yazılarımı çok fazla yazamamaya başladım ve birazcık bloğumu aksattığım için sizlerden özür diliyorum şehir dışına çıkmam ve sınavlarıma hazırlanmam yüzünden sizinle yazılarımı çok fazla paylaşamayacağım bu aralar ara ara yayınlarım olacak tabi bu konuda tekrardan özür diliyorum Hepinizden.... Hemen açıklamamı çok fazla uzatmadan sizinle paylaşacağım ürünüme geçmek istiyorum...


 
        Evet size daha önce bahsettiğim gibi gratis alışverişimde aldığım Garnier Saf ve Temiz Arındırıcı temizleme Jelinden bahsedicem ürünümüzü aldım fakat kullanmam biraz geç olsa da gelir gelmez hemen başladım ve ben beğendim ürünümüzü cildimdeki kiri ve yağı temizledi fakat hafif  T bölgemde yağlanma oluştu gibi biraz parlama oldu çünkü ben biraz cildimde parlama karşıtıyım özelliklede T bölgesinde pek hoşuma gitmemekte ne yazık ki bu üründe öyle bir problemim oldu ama sizin cildinizde nasıl bir tepkime olur bilmiyorum denemeniz lazım hani böyle oldu diye ürünümüze kötü diyemem tabi cildi ferahlattığı doğru yüzümü yıkarken gayet hoş bir ferahlık hissettim kokusu da gayet hoş jelimiz yeşil renkte bunu da söylemek istedim ve çok hoşuma gitti bu renk olması siyah nokta ve sivilce cilt problemlerine karşı savaştığı yazmakta arkasında benim öyle bir problemim olmadığı için siyah nokta vs.. hakkında bilgi veremeyeceğim size dediğim gibi denemeniz gerekmekte



Bu ürünü nere bulabilirim diyosanız Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz yazımı beğendiyseniz eğer yorumlarınızı ve beni takip ederseniz çok sevinirim Güzellikle kalın.. =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar