ESSENCE farları bakalım nasılmış

      Merhaba merhaba merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm Essence n farlarından bakalım nasılmış....



     Evet arkadaşlar ben çok severek kullanmaktayım bu markanın ürünlerini çünkü ilk önce eczacı başının olması benim içimi çok rahatlatmakta nedense bilmiyorum ama bana daha güvenilirlik hissi vermekte hemen farlarımdan bahsetmek istiyorumm farlar çok sedefli gözükse de aslında o kadar sedefli veya simli değiller kullandıktan sonra üstündeki o yoğun simler kenarlara doğru gitmekte yani günlük kullanım için çok uygun pigmentasyon olarak o kadar çok yoğun değil gözünüzde hafif sedefli parlak bir renk belli olacaktır gözünüzden hemen uçmamakta kalıcılık olarak gayet iyi güzel bir ürün fiyat olarakta çok uygun olması daha da güzel tabi ben elime sürdüm bu ürünü oldukça yoğun aldığım halde  fardan görünen bu şekilde size de bunu söylemek istedim






Fiyat olarak ne yazık ki hatırlamamaktayım ama çok uygun bir fiyatı olduğunu biliyorum sanırım 6 TL civarı olması gerekiyor kesin emin değilim bu ürünü nereden bulabilirim diyorsanız eğer Gratis ten bulabilirsiniz

  Yazımı okuduğunuz için çok çok çok teşekkür ediyorum sizlere eğer beğendi iseniz çok mutlu olurum beni takip etmek isterseniz eğer sağ tarafta takipçilerim kısmına üye olursanız eğer daha çok sevinirim güzellikle kalın...  =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar