Watsons ve Gratisten Alışveriş Vakti.. =)

       Merhaba arkadaşlarr bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürün içeriği değilde aldığım ürünleri sizinle paylaşmak istedim henüz denemedim ama sabırsızlıkla deneyip sizinle paylaşmak istiyorum biliyorsunuz 8 mart kadınlar günü yani bizimm günümüzzz ve bizim için hazırlanmış o güzell indirimleri kaçırmak istemedim ve hemen gidip  GRATİS VE WATSONS'tan alışveriş yaptımm hem sizinle paylaşacağım ürün sayısını artırıp hem de benimde denemek ve merak ettiğim ürünleri hemen aldım ve aldığım ürünlerin isimlerinden ve özelliklerinden kısaca geçeceğim ama memnuniyet konusunda daha detaylı olarak kullandıktan sonra sizinle tek tek yazıp paylaşacağım ilk Gratisten aldığım ürünlerden başlayacağım.

 
 
 
   İlk önce size Garnıer saf ve temiz neem' den bahsetmek istiyorum hemen çok merak ederek aldım henüz denemedim ama denedikten sonra sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum  hemen özetle içeriğinden bahsedip bir diğer ürünüme geçmek istiyorum cilt üzerinde biriken kir ve fazla yağı temizlemekte  siyah nokta ve sivilcelere karşı savaşarak cildi pürüzsüsleştirir diye yazıvermişler ürünümüzün içerik kısmına kokusunu çok çok çok merak ediyorum bu ürünün fiyatından bahsetmem gerekirse şuanda 6.9 Tl olarak aldım
 
 
 
hemen bir diğer ürünüme geçiyorum The Balm markasının ürünlerini daha önce hiç kullanmadım ama metini diğer Blogger arkadaşların yazılarından okudum ve bende onlardan heveslendim madem bu kadar sevilen bir marka ve ürünleri alıp deneyeceğim dedim ve aldım hazırda indirimde iken  =) benim elimdeki 4 lü far paletlerinden renklerine bayıldım ama kalıcılıkları renklerin yoğunluğunu henüz denemedim deneyince sizinle paylaşacağım hemen ürünün fiyatına gelince yanlış hatırlamıyorsam 36.9 veya 38.9 TL olması lazım ama indirimle ben 19.9 TL aldım =)
 
 
 
 
 
bir diğer ürünün Wet n wild markasının rujunu aldım nüde tonlarında kalıcılık olarak nasıl olduğunu bilmiyorum dediğim gibi özetle geçiçem fiyatından bahsetmem gerekirse 9.9 TL aldım ben
 
 
Bir diğer ürünümde şampuan aldım Türkiye'ye yeni gratis tarafından yeni getirilen bir ürün 2 ürün arasında kaldım biri Gıovannı rood 66 max volume biride Hask monoıl besleyici şampuan arasında kaldım saçış yapan arkadaşa sorduğumda bu ürünün daha doğal olduğunu söyleyince bunu aldım daha önce Gıovannı markasınında şampuanını denedim sizinle yazıp onuda paylaşıcam tabi daha detaylı bu ürünün fiyatı 11 TL
 
 
 
 
 
 
Şimdide bir diğer ürünlerime geçiyorum yani WATSONS'tan aldıklarıma hemen paylaşıyorum ... =))
 






    Watsonstan aldığım ürünlerimden ilkini sizinle paylaşmak istiyorum Rimmel Lasting Finish 25 HR Fondöten yeni çıkan bir fodoten daha önce Rimmel markasının farklı bir fondotenınini sizinle paylaşmıştım şimdide bunu denemek istedim Rahatlatıcı serum ile cildinizi anında nemlendirirken zararlı UV ışınlara karşı 20 GKF ve E  katkısıyla cildinizi koruyan  bir ürün gerisi için birazcık beklemeniz gerekicek fiyat olarakta 14.9TL

 
     bir diğer ürünlerimden bir tanesii Rimmel london Match perfection göz altı kapatıcısı tek tonu kalmasına rağmen dayanamayıp aldım en koyu tonu benim elimdeki bakalım kapatıcak mı bu arada Watsonstan hep rimmel london ailesine yer vermişim dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama ben bu markayı çok beğenip seviyorum hemen ürünüme geri döneyim fiyat olarak 14.9 TL
 
 
 
 
 
 
 
Ve son olarak çok çok çok sevdiğim Rimmel london ailesinden rimelim bunu daha önce kullandım ama size Yazamadım ama en kısa sürede sizinle paylaşacağım çünkü bu ürünün ben  mavi diye geçmekte sanırım ama mavi değil çok koyu bir lacivert tonu benim elimdeki yedeklediğim ton ise siyah sizinle detaylarını yazacağım bir yazı en kısa süre de hazırlayacağım fiyatı da 9.9 olması gerekiyor tam hatırlamamaktayım ne yazık ki en kısa sürede sizinle tekrardan sizinle yazılarımı paylaşmak üzere güzellikle kalınnn.... =))
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar