Schwarzkopf Got2b Straight 4 on days ( saç düzleştirici sprey )

   Merhabalarrr bu gün sizinle paylaşmak isediğim ürünlerimden bir tanesi Schwarzkopf got2b straight 4 on days saç düzleştirici sprey den bahsetmek istiyorum

 Ürünün bize vaat ettiklerinden ilk bahsetdicem sizlerle bize 4 gün boyunca düz saçlar için kalıcılık vaat etmekte ve nemli saçlara uygulanmakta ürünümüz daha sonra fön makinesi ile düz bir şekilde kurutulduğu zaman düzleştirilmiş bir saç olduğunu ve 4 gün kalıcığından bahsetmiş tabi gür ve kıvırcık saçlar içinde çok etki etmeyebilir diye de uyarılmış bakalım doğrumu bize vaat ettikleri inceleyelim ;


    Ürünümüz den kullandıktan sonra bahsetmem gerekirse ne yazık ki başarılı bir ürün değil neden derseniz eğer hemen açıklamasını yapacağım size yine dediğim gibi diğer ürünlerimde de memnun kalmadığım zamanlarda sizinle paylaşmaya devam etmekteyim yine de tercih sizin alıp almamak konusunda ben kendim kullandım ve memnun kalmadığımı sizinle paylaşmak istedim benim saçlarım kıvırcık ve çok kalın değil aksine ince telli ve çok sık değil yani seyrek olanlardan denedim ama bende hiç bir etki etmedi düzleştiriciler gibi bir düzlük vermedi saçıma bırakın yani 4 gün kalıcılığı hiç bir işe yaramadı dış görünüşüne aldandım ben şahsen ilk öyle denemek istedim ama yine de dış görünüşe bazen de aldanmamak gerekiyormuş bunu da öğrenmiş oldum tabi =)


       Bu ürünü ben Gratisten almıştım fiyat olarak gerçekten bişi diyemeyeceğim çünkü hatırlamamaktayım
    Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum bu arada eğer bloğumu takip etmek isterseniz devamlı sağ tarafta takipçilerim kısmında üye olarak bloğumdan devamlı haberdar olabilirsiniz güzellikle kalın...=))

Yorumlar

  1. 18 e aldım ben canım daha kullanmadım kullanınca yazarım bende

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar