Farmasi Vücut spreyi ( body mist )

 Merhabalar bu gün sizinle paylaşacağım ürünlerim den bir tanesi Farmasi markasının mist kokularından ;
 
 

 Ben daha önce farmasi markasını hiç duymadım ama İnternet araştırma yaptım bir çok arkadaşların ürünlerinden memnun kaldıklarını ve 100/100 doğal olması bana daha cazip geldi alkol paraben vs.. içermemesi benim daha çok dikkatimi çekti ve ne yalan söyleyeyim çok beğendim böyle oluşunu neyse biz ürünümüze gelelim benim ilk sipariş verdiğim ürünüm misk kokuları oldu bende hem bayan hemde erkek kokusu bulunmakta çünkü ben çok beğendim erkek kokularını bayanlar kullanır mı ? diye düşünüyorsunuz ama ben çok beğenmekteyim ve daha kalıcı olmakta ve çevremde bir çok erkek parfümleri kullanan arkadaşlarım var tabi :)






      Neyse ürünümden bahsetmeye devam edeyim dediğim gibi doğal olmasına bayıldım tekrar tekrar yazmak sizinle paylaşmak istedim benim elimdeki msitlerin içinde erkek olan vücut sprey imin adı Angel of Justice diye geçmekte ismi mavi olan kokusundan bahsetmem gerekirse bayıldım bayıldım bayıldım şöyle geçmekte kokusu vetiver ve menekşe yaprağının ferahlığı sandal ağacı ve kakulenin tazeliğiyle birleştirir  diye yazmışlar ama kokusu oldukça güzel :)) bayan için olanı ise yani pembe olanın adı Angel serenity diye geçmekte bergamot Arap yasemini sümbültemer ve zambağın birleşimiyle romantik kadınların vazgeçilmez kokusu diye geçmekte  ama her iki kokuyu da size önermekteyim ikisi de birbirinden güzel kokmakta





 Fiyat olarak ta çok uygun 8.9 Tl ye aldım nereden sipariş verebilirim derseniz eğer Farmasi markasının satışını yapan kişilerden veya üye olup sipariş verebilirsiniz

Yorumlar

Popüler Yayınlar