Essence Blush Up allık bakalım nasılmış ?? :)

Merhabalarr bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm Essence ailesinden bu sefer bir allığını sizinle paylaşmak istiyorum



  Bu allığın tonlarına bayıldım diyebilirim uzun zamandır pembe tonlarında bir allık aramaktaydım hem uygun fiyatlı hem de güzel bir allık istiyordum ben genelde kullandığım ton şeftali terakotalardan biraz sedefli gibi uzun zamandır bu allığı kullanınca sıkıldım diyebilirim bu seferde pembe tonlarında aradım şansıma Essence'nin allığı denk geldi o kadar güzel bir tonları var ki bayıldım diyebilirim çok hoş daha önce de bahsettiğim gibi Eczacıbaşı'nın ürünleri olduğu için içim çok rahat tonlarından bahsetmem gerekirse benim elimdeki  blush up serisinden zaten bu seri özel bir seri her zaman gratis şubelerine gelmemekte denk gelirseniz gayet güzel bir ürün dediğim gibi benim elimdeki ton 10 heat wave diye geçmekte .....




 Özellikle renk geçişlerine bayıldım tam istediğim tonlar şeftaliden pembeye doğru bir renk tonu geçişi var yaz için çok güzel bir ton tamamen mat sedef sim kesinlikle yok 4-5 saat rahatlıkla uçmadan yüzünde durmakta bu da çok çok iyi fiyatına göre özellikle


Bu ürünün fiyatını merak ediyorsanız eğer ben indirimde iken 6 TL ye aldım ama normal fiyatı 14.9 olması lazım tam emin değilim ürünümüzü Gratislerden bulabilirsiniz...
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum güzellikle kalın .... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar