Tırnak bakımı nasıl yapılır ve Çabuk oje nasıl kurutulur İşte bunların Cvp 'ı ?

        Merhabalar bu gün sizinle paylaşacağım bir ürün değil benimde sık sık yaptığım ojelerimi kurutmak ve tırnaktaki kalan sarı rengi yeniden düzenlemek  ve bakımını nasıl yaptığım..


       Yazıma buradan başlamak istiyorum bildiğimiz gibi ojeleri çok sık kullanmaktayız şahsen ben çalıştığım dönemlerde her hafta veya 3 günde bir ojelerimi yenilemek zorunda kalıyordum çünkü ya çıkardı yada renginden sıkılırdım değiştirme ihtiyacı duyardım ama işin zor kısmı kurutmak. Kurutmak için size şöyle öneride bulunabilirim ben devamlı öyle yaparım şahsen ya oje kurutucularından faydalanabilirsiniz yada soğuk su dolu bir kasede tırnaklarınızı bekletebilirsiniz hem daha hoş ve pürüzsüz görünmesini sağmakta hem de daha çabuk ve kolay kurutmuş  olursunuz ama yine de tamamen kurumaz bunu da belirtmek istiyorum sadece çabuk kurumasını hızlandırır sudan çıkardığınızda daha kuru olur ama yine de en az yarım saat beklerdim ben.






     Oje kurutucu olarakta ben daha önce Flormarın bir oje kurutucusunu denedim ama pek hoş sonuç alamadım yani beğenmedim çünkü kurutmadı soğuk bir hava püskürtmekte tabi onu da yazmak istedim bilmiyorum memnun kalan arkadaşlar var mı kullananlarda hiç bir bilgim yok ne yazık ki resmine de yan tarafta sizinle paylaşmak istedim...








      Ve yazıma buradan devam ediyorum tırnaklarımızdaki o kalan sarı lekeler uzun süre kalan ojelerden oluşmakta tabi bu lekeler ve hiç birimiz bunu sevmiyoruz oje kalıntısı diyebilirim ben ona ve çıkarmak içinde çok uğraşırız ve tırnağımıza zarar veririz üstü soyulmaya başlar daha yıpranıp kırılır çok uğraştığımız için ne yapabiliriz dersek bir kaba biraz su ve bir azcıkta limon suyu içine koyup deneyebilirsiniz bir 15 dakika bekletmeniz yeterli limon ve su ayrıca tırnak yüzeyini de sertleştirir ve buda tırnağınızın kırılmasını önler şahsen benim tırnaklarım öyle oluyor bir ikinci tavsiyemde su limon suyu ve diş macunu karışımını deneyebilirsiniz ama ben bu karışımı denemedim henüz ama denicem en kısa sürede


     Hep tırnağımı nasıl koruduğumu sorduklarında nasıl uzattığım nasıl bakımlı tuttuğum vs.. ben bunu da burada yazayım 1. si oje sürüp ojeyi çıkardıktan sonra tırnaklarımın her zaman için uçlarını törpülemişimdir çünkü oje her ne kadar güzel dursa da 1 hafta kadar tırnakta kaldığında yıpranmış oluyor hava almadığı için tırnaklar bu yüzdende tırnaklar daha çabuk kırılıp çatlamakta bunu önlemek için ben hep 1 hafta duran ojemi çıkardıktan sonra çok az tırnaklarımın uçunu törpülüyorum hem şeklini tekrardan düzeltiyorum hem de bakımını yapmış oluyorum yukarıda da değim gibi limon ve su karışımı yapıp bekletiyorum tırnaklarımı sertleştirip sarı lekesi gitsin diye tabi bunu çok sık yapıyor muyum derseniz hayır ayda yılda bir kez oda çok sık yapmıyorum tabi tırnak etleri içinde hiç bir şey yapmıyorum çünkü her ne kadar manikür vs. yaptığımızda tırnak etlerini kesiyorlar yok ediyorlar evet belki tırnak eti olmadığı zaman tırnaklar daha hoş gözükmekte ama ben  tercih etmiyorum kendi manikürümü kendim yapıyorum ve tırnak etlerimi ya geriye doğru itiyorum ki uzamasın diye yada kendi hağline bırakıyorum soyulup ta canımı acıtmasın diye tabi ki tercih sizin....

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum yorumlarınızı ve beğenilerinizi ve takiplerinizi bekliyorum güzellikle kalınn..

Yorumlar

Popüler Yayınlar