Sephora 8H kompakt fondöten

             Merhaba arkadaşlar Sephoranın bir ürününü daha sizinle paylaşmak istedim 8h kompakt fondöten diye geçmekte ismi.....

        Şimdi üründen bahsetmem gerekirse oldukça kalıcı ama ben ilk ismine baktığımda 8h kompakt fondöten deyince ilk aklıma gelen biraz daha krem puflar gibi sandım pudra gibi toz değilde krem bazlı olduğunu sandım ama yanılmışım pudra gibi dokusu aynı sıkıştırılmış matlaştırıcı fondöten diye geçmekte ben bu ürünü çok sevdim birincisi mat gün boyu kalmakta dağılma yapmıyor uçmuyor diyebilirim sabitlemekte kendini benim cildim pudraya vs.. ihtiyacı olmadığı için ben genelde kontürlemek için kullanıyorum ve çok memnun kaldım tekrar tekrar söylemek istedim ....

      Tek sorunu fazla tozutuyor etrafına ama çokta sıkıntı edilecek bir sorun olduğunu sanmıyorum benim elimdeki ton 50 numara moka diye geçmekte  dediğim gibi kontürlemek için aldım bu yüzden de daha koyu bir tonu seçtim 8 saat kalıyor rahatlıkla ve sürdüğüm yerler pürüzsüz durmakta ambalajından bahsetmem gerekirse de bence çok hoş bir dış görünümü ve özellikle içindeki büyük aynası çok kolaylık sağmakta özellikle şehir dışında iken makyajımı yaptığımda bu ayna bana büyük kolaylık sağladı diyebilirim bu konuda onlara teşekkür ederim bizi çok güzel düşünmüşler =) kapağını çok kolay açıp kapatmaktayım sanırım diğer ürünler gibi değilde mıknatıslı bir kapak buda benim daha çok ilgimi çekti bence daha güzel bir sistem olmuş ürünün yanında yarım ay şeklinde süngeri bulunmakta daha kolay uygulamamız için dört dörtlük bir ürün bence denemenizi öneririm pudra veya kontürlemek için çok uygun bir ürün doku olarakta oldukça yumuşak bir dokusu olduğunu söyleyebilirim yüzümde kalp gibi durmadı da ....

     Bu ürünü nerede bulabilirim diyorsanız eğer sadece Sephora mağazalarında bulabilirsiniz fiyatı 46.9 TL bunu da söylemek istedim  =)
    bu arada yazılarımı Google+ dan da paylaşmaktayım yukarıda sağda çevrelerinize ekleyin diye link var eğer mobil olarakta girmekte iseniz en altta hakkımda detayın altında takip etme butonu mevcut  eğer beni takip ederseniz çok ama çok sevinirim güzellikle kalın ....

Yorumlar

Popüler Yayınlar