Rimmel london natural bronzer

    Merhabalar bu gün sizinle paylaşmak isediğim marka Rimmel London Natural Bronzer









        Yazıma buradan başlamak istiyorum ürünümüzün bize vaat ettikleri spf 15 güneş koruma faktörü waterproof oluşu 10 saatte kalıcığından bahsedilmiş bakalım doğrumu ? ürünün 3 tonu bulunmakta ayrıca



     





              Ürünü denedim fakat hiç memnun kalmadım mat olduğunu bize vaat etmelerine hatta satış yapan arkadaşa bastıra bastıra sormama rağmen maalesef tamamen mat değil çok hafif parıltısı bulunmakta ürünümüzde kalıcılık olarak bahsetmem gerekirse eğer façaya alamıyorum yada aldığımı sanıyorum renk vermiyor fazla tozdurtuyor 10 saat kalıcılık kesinlikle yok az bişi sürmeyi başardık ise hemen gidiyor zaten durmuyor cildimizde pikmentasyon olarak oldukça düşük yapıda kontür olarak zaten bu ürünü kullanmanız mümkün değil spf 15 ve waterproof oluşuna da pek inandığımı söyleyemicem maalesef hiç sevemedim ve almanızı da önermiyorum şahsen tabi karar sizin bu markaya yakışır bir ürün olamamış ne yazık ki  dış görünüş olarakta sıradan bir ambalajı var öyle özenilmiş bir ambalajı yok ne yazık ki !..

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim... Yazımı beğendi iseniz yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum Güzellikle kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar