Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Tonik

              Merhabalar... Bu gün sizinle paylaşacağım ürünüm Pure Beauty markasının toniği..

      Bu markayı hep merak ediyordum illaki bu markanın bir ürününü almayı aklımın bir köşesinde bulunmaktaydı ve aldım ilk toniğinden başladım sadece zaten size toniği hakkında düşüncelerimi paylaşacağım çünkü ilk kullandığım ürün o birde denemek istediğim göz altı için olan kremini tabi daha almadım ama alıp denediğimde yine sizinle paylaşacağım hangi serisi ne özelliği olduğunu neyse...


    Şimdi toniğimize gelelim ilk önce ben bu toniği çok sevdim onu söylemek istiyorum çünkü cildimi yağlandırma yapmayıp tam tersi yatıştırdı  ve nemlendirme özelliği ile her gün yüzüme krem sürme gereği duymamaya başladım özellikle zaten bu üründe Korede üretilmekte bunu da size söylemek istedim ürünü rahatlıkla kullanabilirsiniz çünkü Ecocert sertifası bulunmakta bu sertifika benim içimi çok rahatlattı Ececert sertifakasını da hemen size söylemek istedim doğala en yakın ürün olduğunun sertifikası bu ürünün içeriğine geldiğimde cildinizde 3 aşamalı koruma sağlamaya yardımcı stresi önlemeye kan dolaşımını destekleyerek sağlıklı bir cilt görünümü kazandırmaya yardımcı içeriğinde Bulgar gülü suyu içermekte  paraben lanolin alkol içermemekte bunu da bildirmek istedim..

   Ben 1 ay'dır bu ürünü kullanıyorum normalde arkasında yazan sabah ve akşam uygularsanız daha iyi ama ben arada sırada sabah ve akşam kullandığım halde çok memnun kaldım dış görünüşü ve ambalajını çok beğendim ve daha önce denediğim toniklerden kat kat iyi çünkü bazı toniklerin acımtırak tadı var nerden biliyorum derseniz tabi tonikleri içmiyorum ama dudağımın kenarına değdiği zaman veya elime bulaştığı için tadını da öğrenmiş buldundum bu sayede  =) bir çoğunda acımtırak tadı oluyor  ve bu olay beni çok rahatsız ediyordu tonikten soğuttu diyebilirim ama bu üründe öyle bu sorunum olmadı o yüzden rahatlıkla kullandım diğer toniklere nazaran bu tonik su gibi değil birazcık daha jel gibi ambalajını da çok orijinal buldum bu markanın bu ürünü seri seri değişmekte aldığınız zaman satış yapan arkadaşlardan muhakkak destek almanızı öneririm çünkü 2 serisi Anti-Age yani yaşlanma karşıtı diğerlerinin de özellikleri değişmekte benim elimde olan Anti-Age serisinden değil kokusuna da gelince beni rahatsız eden bir kokusu olmadı bilmiyorum ama ben çok sevdim bu ürünü 130ml bir ürün buda bize bayağı uzun süre gideceğinden eminim fiyat olarak oldukça uygun ve verdiğiniz ücretin hakkını fazlası ile alıyorsunuz....
Bu ürünü nere bulabilirim diyorsanız eğer sadece watsonslarda bulabilirsiniz... =)

Yorumlar

  1. Uzun zamandır kullandığım ve iki kez bitirp üçüncüsüne başladığım tonik. Mükemmel!

    YanıtlaSil
  2. Almak istiyorum.fiyatı nedir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar