Note markasının rujları bakalım nasılmış ??

         Merhaba bu gün size bahsedeceğim ürünlerimden bir tanesi de Note markasının rujlarından ve lipglosslarından

        Ben ilk defa nüde tonlarında bir ruj aldım ve ten rengime de en uygun rengi note markasında buldum rengi çok tatlı bir şeftali tonlarında kokusu muhteşem ben genelde aldığım ürünlerimde kokuya çok dikkat etmekteyim çünkü çok yoğun olan kokulardan hiç hoşlanmıyorum ama buna bayıldığımı söylemek istiyorum doku olarak çok yumuşak v pigment olarak çok yoğun ben dudaklarıma bu ruju sürdükten sonra muhakkakı fazlalıklarını almaktayım bir fırça yardımı ile kalıcığına da gelirsek eğer çok fazla kaldığını söylemem ama hemen de dudağımdan çıktığını da söyleyemem normal yani  içinde Argan yağı ve kakao yağı bulunmakta içinde paraben kesinlikle yok

       
       
                                       lipglosslarından bahsetmem gerekirse eğer çok güzel ve parlak olduklarını söyle bilirim bende çok beğendim ama lipgloslar her ne kadar güzel dursa da dudaklarımızda kalıcılık olarak pek kaldığını söyleyemicem ne yazık ki sadece bu markaya özel değil bütün markalarda aynı sorun var bunu da söylemek isterim....

Yorumlar

Popüler Yayınlar