Note markasının 4 lü 5 li far paletleri hakkındaki düşüncelerim



 Merhaba arkadaşlar bu gün nasılsınız ? Umarım çook ama çook iyisinizdir bu gün sizinle yapacağım paylaşımımdan bahsetmek istiyorum Note markasının 4 lü ve 5 li far paletlerinden bahsetmek istiyorum.....
   



Yan tarafta gördüğünüz far paleti bildiğimiz gibi 5
far paletlerinden note markasının renklerine gelirsek
çok tatlı tonları var bendeki kahve tonları doku
olarak çok yumuşak içinde E vitamini bulunmakta akma ve dağılma kesinlikle yapmamakta  .....

 Buradan devam ediyorum yorumlarıma arkadaşlar şimdi bu tarafta da 4 lü far paletimiz bulunmakta gördüğünüz gibi aynı 5 li far paletinde söz ettim özellikler bu 4 lü far paletinde de mevcut Note ürünleri paraben içermemekte gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz daha önceki yazımda da bahsetmiştim yine tekrar etmek istedim bu far paletlerinde renk seçenekleri mevcut istediğinizi deneyip alabilirsiniz bendeki yine mor tonları ben çok sevdim bu tonu ama özellikle belirtmek istediğim bir özellik daha var 2 far paleti de sedefli tamamen mat değil ne yazık ki  bunu söylemek istedim tekli farlarında tamamen mat ve sedefli renkleri mevcut ama paletlerinde ne yazık ki tamamen mat değil sedefli ama çok fazla simli olduğunu söyleyemem tabi ama sedeflik var ben tamamen mat tonlarını kullandığım için günlük hayatımda bunlar birazcık benim için sıkıntı ama sizler için  sedefli pek sorun değil derseniz sıkıntı değil tabi günlük hayatınızda kullanabilirsiniz onun için 4veya 5 li far paletlerinden alırken o özelliğine dikkat edin derim =)



 
Ben bu ürünün ambalajlarını da çok beğenmekteyim  sizinle paylaşmak istedim bunu da ürünün fiyatları çok uygun bunu tekrardan söylemek istedim sık sık indirimleri bulunmakta

Yorumlar

Popüler Yayınlar