Loreal Skinperfection cilt kusursuzlaştırıcı kremi

      Öncelikle merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünlerimden bir tanesi Loreal Paris Skinperfection cilt kusursuzlaştırıcı nemlendirici...

 
   
Yazıma buradan devam etmek istiyorum bu ürün günlük nemlendirmek için gayet uygun normal nemlendirici değilde jel kremlerden bu cilt tarafından daha kolay emilmesini sağlamakta ve ciltte yağ bırakmamakta bu sayede kalıp gibi donmamakta ciltte makyaj altı bazı olarakta rahatlıkla kullanabilirsiniz şahsen ben genelde öyle yaparım makyajlarım daha kalıcı olsun diye kremin özelliklerinden bahsetmem gerekirse eğer cilt dokusunu pürüzsüzleştirmekte gözenekleri sıkılaştırmakta cilt tonunu eşitlemekte  cildin kalitesini ve cildi düzgünleştirmeye yardımcı bir ürün ben bu ürünü denedim ve bir kaç gün üst üste kullandım cildimde yağlanma olmadı ve gözle görünür şekilde cilt tonumu eşitlediğini fark ettim daha önce bir çok farklı markanın denediğim halde cildimde çok fazla yağlanma oldu hatta cilt yapımı bozanlar bile oldu kuru iken karmaya geçmesi gibi t bölgemi fazla yağlandırmaları gibi ve parlama olayı olması en çok sinirimi bozan olaylardan biri diyebilirim ama bu üründe hiç böyle problemlerim olmadı çok memnun kaldığımı söylemek isterim kokusu gayet güzel insanı rahatsız etmemekte bilmiyorum ama ben bu seriyi çok sevdim diyebilirim eğer yüzünüze ve boynunuza güzel bir krem aramakta iseniz bence bu ürünü denemenizi tavsiye ediyorum

Fiyat olarak sanırım 39.9 TL olması lazım tam emin değilim ama =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar