Kate Moss rujlarımdan :)

     Merhaba arkadaşlar bu gün paylaşacağım ürünlerimden bir tanesi Rimmel rujlarımdan  bir tanesini sizinle paylaşmak istedim
  
                 Öncellikle bu rujlardan çok memnun kaldığımı söylemem gerekiyor bu markanın ürünlerinden çok memnunum yavaş yavaş diğer ürünlerini de sizinle paylaşacağım ilk olarak dediğim gibi rujlarından başlamak istedim bu ruj serisinin adı Kate Moss serisi olarak geçmektedir..
                                      
        
                Bu seri tamamen mat olduğunu söyleyemem neden derseniz mat serisi daha farklı bir ambalajı var onu da payşalaşıcam kısa bir süre içinde sizinle bu ona göre biraz daha nemlendirme özelliği var ama kalıcılık olarak kesinlikle gözde ruj markalarımdan bir tanesi ve çok tutulan bir ürün diyebilirim renkleri çok güzel kalıcılıkları muhteşem ben daha çok Kate Moss serisinde koyu renkleri daha çok beğenmekteyim benim gibi esmerseniz eğer koyu renkleri öneririm size çünkü çok yakışacaktır buna eminim bendeki rujlarım mor tonları gerçekten çok hoş...

 
 
 
Eğer nerden temin edebilirim derseniz watsonslarda bulunmaktadır fiyat olarak gayet uygun rengi ve çeşitleri oldukça fazla var kendinize deneyerek alın çünkü bazen ten rengimizle bütünleşmemektedir bunu da söylemek istedim sizlere
Güzellikle Kalın ... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar