Flormar 5 li far paletleri

    Merhabalar arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediği ürünlerimden bir tanesi Flormarın palet farlarından paylaşmak istiyorum....






    Benim elimde siyah tonları ve kahve tonları bulunmakta ilk siyah tonlarından bahsetmek istiyorum...
    siyah palet farlarını çok beğendim pigmentleri oldukça yoğun doku olarak çok yumuşak lakin simli lakin çok fazla abartılı bir sim yok orta derece diyebilirim bu renklerdeki palet farlarım yandaki gibi durmakta renkleri gördüğünüz gibi










     Diğer bahsetmek istediğim ton ise nüde yani kahve tonları mat kesinlikle sim bulunmamakta  bu paletinde renkleri çok fazla yoğun değil ama  günlük kullanım için gayet uygun tonları var lakin siyah sedefli olan tonları daha yoğun ben bu siyah tonlarından ise daha çok sevdim çünkü mat :) fotoğrafı da yandaki gibidir..

Yorumlar

Popüler Yayınlar