Dudak nemlemdiricilerimm

         Merhabalar en en en .... sevdiğim ürünler dudak nemlendiricilerimm tabikii sizinle paylaşmak istedim tabi benim kullandıklarım hakkındaki düşüncelerim başlayalım hemen =)

 Evet arkadaşlar kış aylarında dudaklarımızın kuruyup çatlamaması için elimizden düşürmediğimiz ürünlerden biri bildiğimiz gibi olmaz ise olmazımız yani benim için öyle sizin içinde öyle olduğunu düşünmekteyim...
         Ürünlerimden biri Nivea'nın dudak nemdiricisi ben bu markanın en çok sevdiğim ürünü ve vazgeçilmezim arasında diyebilirim bütün çeşitlerini kullandım sadece yeni çıkan ürünü yok elimde ama testerlarından denediğim kadarıyla yine adına yakışır bir ürün çıkarmışlar oda çok etkili benim genelde kullandığım ruj şeklindeki nemlendiricisi biliyorsunuzdur kirazlısı, narlısı, ballısı, sadesi, şeftalilisi vs... bir çok çeşidi var saysam bitmez diyebilirim ve çoğunu denedim =) hepsi birbirinden güzel ama benim vazgeçemediğim yani favorim tabikii çileklisi hafif parlaklık ve çok hafif kırmızı rengini vermekte çok doğal durmasına bayılıyorum yoğun nemlendirmesi ilk çıktığı zamandan bu yana hiç kalitesini bozmaması benim için çok çok artı puan almakta günlük kullanım veya dışarı çıkarken ruj yerine de bu ürünü çok rahatlıkla tercih edebilirsiniz şahsen ben öyle yapıyorum....



   Bir diğer ürünlülerimden bir tanesi daha yeni tanıştım diyebilirim bu ürünü araştırıp öyle aldım ürünün adı Blıstex bu ürünün nemlendirmesinde oldukça yoğun ama benim elimdeki renk vermemekte alırken sorduğumda çok az miktarda renk verebilir dediler ama vermedi bunu da söylemek isterim benim için çok kıymetli bir ürün olduğunu söyleyebilirim özellikle tadını çok seviyorum bu nemlendiricinin =)) rujlarımın altına baz olarakta rahatlıkla kullanabiliyorum çünkü parlatıcı veya renk verici özelliği yok bu konuda çok iyi diyebilirim Spf 15 koruma faktörü bulunmakta güneşli günlerde çok işimize yaramakta bu özelliği çatlakları iyileştirme özelliğine sahip bu ürün içerisinde A B5 ve C vitaminleri bulunmakta içerisinde doğal meyve özleri var benim elimdeki 3 lü setlerinden aldım orman meyvelisi kavun ve çiçekli bu ürünüde rahatlıkla kullanabilirsiniz....


    Bir diğer ürünlerimden bir tanesi Maybelline Bayby lips çok merak ederek ve heyecanla aldığım bu ürünü denedim ama çok memnun kaldığımı söyleyemicem sebebini söylemem gerekirse çok fazla nemlendirme özelliği yok yani şahsen benim dudağımda bir işe yaramadı renk vermekten başka ama ruj gibi çok rahatlıkla kullandım ve çok beğendiğim bir rengi olduğunu söyleyebilirim çok canlı tonları var ruj amaçlı kullanmayı düşünüyorsanız eğer şiddetle tavsiye ederim çok hoş duruyorlar çünkü ambalajları çok cici ama bu ürün hakkında bundan başka pek diyebileceğim bişi yok ne yazık ki   =(


  Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum ayrıca ürünlerin resimleri alıntıdır bunu da belirtmek istedim bu arada yazılarımı Google+ dan da paylaşmaktayım yukarıda solda çevrelerinize ekleyin diye link var eğer mobil olarakta girmekte iseniz en altta hakkımda detayının altında takip etme butonu mevcut  eğer beni takip ederseniz çok ama çok sevinirim güzellikle kalın ....

Yorumlar

Popüler Yayınlar