Urban Care saç maskesi

                Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünlerimden bir tanesi Down under natural's argan oil ve keratin saç bakım maskesi şuandaki ismi Urban care olarak değişti benim aldığım zaman daha yeni ismi değişmişti lakin raflara henüz gelmemişti o yüzden de elimdeki Down under natural's  bunu da belirtmek isterim şeffaf bir rengi bulunmakta saçı yumuşacık yapmakta ve kokusu muhteşem diyebilirim içinde e vitamini argan yağı bulunmakta saçı onarmaya ve ısı kaynaklı oluşan çatlakları onardığını bize vaat ediyor ben memnun kaldım şahsen hafta 1 -2 defa uygulamaktayım saçımda 1 dakika beklettikten sonra duruladım dediğim gibi yumuşacık oldu saçlarım ve saçıma parlaklık verdi ve kırıklarını da onardı normalde benim saçımı çoğu saç maskeleri dökmekte ama bu üründe öyle bir sorunum olmadı tavsiye ederim....

Bu ürünü Watsonslar da ve Gratislerde bulabilirsiniz...

Yorumlar

Popüler Yayınlar