Saç dökülmesine karşı benim çözümüm =)

           Merhaba arkadaşlar bu gün tekrardan bir paylaşım daha yapmak istiyorum bildiğimiz üzere kış mevsimi geldi ve saçlarımız daha fazla kurumaya başladı kırılmaya ve dökülmeye bunun için size benim de yaptığım bir yağ bakımı tarifi vermek istedim

         Öncelikle yazıma şöyle başlamak istiyorum ben bu yağ karışımından 1 yıldır kullanmaktayım ve çok başarılı bir sonuç aldığımı sizinle paylaşmak istiyorum benim saçlarım ince telli seyrek ve çok zayıf ama stres de eklendiği zaman çok kolay etkileniyor saçlar doğal olarak çok fazla dökülmeye başladı ve açılmalarım oldu bu yüzden depresyona girdiğimi bile söyleyebilirim  ama bu karışım benim için bir ilaç oldu hem de doğal hiç bir yan etkisi yok saçlarım daha sağlıklı daha hızlı uzadı ve en önemlisi açıklarım kapadı dökülmem durdu daha parlak ve sağlıklı saçlarım oluştu ben kullandığım ürünleri yazayım hemen 
                      
                                             ---- Tatlı badem yağı
                                              ---- 1 Ampul Evigen         
                                              ---- 1 ampul Bemiks        
                                             -----1 Ampul Bepanten    
                             
                    ben şunu da eklemek isterim Evigen şuanda piyasada yok
                  siz yine de eczanelere sorun derim veya benzeri ürünlerini
             ama bulamazsınız da sıkıntı değil Evigen dışında   Bepanten  ve Bemiks kullanabilirsiniz 
                     
              Ben bulamadığım için sadece 2 ürünü kullandım ve dökülen saçlarımın yerine yenileri çıktı ve çok memnun kaldım bu ampulleri kırp tatlı badem yağının içine dökün karıştırın haftada 2 defa kullanabilirsiniz çok faydasını göreceksiniz gerçekten  saçınızda ne kadar bekleteceğinizde söyleyeyim 1 saat veya 2 saat ne kadar isterseniz bekletebilirsiniz sıkıntı değil ama düzenli olarak kullanmanızı öneriyorum ki faydasını daha çabuk görün diye 6 ay içinde de zaten yeni çıkan saçlarınızı fark edeceksiniz

okuduğunuz için teşekkür ederim yorumlarınızı düşünceleriniz bekliyorum sağlıkla kalın =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar