Rİmmel london 60 seconds ojesi

              Merhabalar bu gün nasılsınız bu gün sizlerle tekrardan paylaşmak istediğim ürünüm Rimmel london 60 seconds ojesi
      
          Ben bu markadan denediğim ilk ojem aslında siyah gibi durmakta uzaktan ama yakından incelediğiniz zaman koyu lacivert tonunda 60 sn de kurduğunu bize vaat etmiş evet 60 sn. de kurumakta genelde koyu renkli ojeler kolay kolay kurumamakta ben genelde hep koyu renk kullanıyorum özelliklede siyah çok sık kullandığım renklerden ve asla kolay kurumamıştır bunu söylemek istedim sabah sürerdim 1-2  saat rahat beklerdim kuruması için  o yüzden bu 60 sn. de kuruyan ojelerin çıktığı için çok mutluyum gerçekten 60 saniyede rahatlıkla kurumakta ama 60 sn.de kurudu hemen dikkat etmemezlilik yapmayın yine de 20 dk. kadar bekleyin çünkü dikkat etmediğimiz zaman üzerinde çizgiler oluşmakta eğer bundan hoşlanmıyorsanız yine de birazcık beklemenizi öneririm.....

           

Yorumlar

Popüler Yayınlar