Yeni bir markamı duydum =)

Öncelikle tekrardan merhaba bu gün size yeni çıkan markalardan Note markasının bir ürününü paylaşmak istiyorum sizlerle ...

          Bu ürünü şahsen ben çok merak ettim çünkü bu markayı destekleyen Türkiye'deki ilk erkek yüzü Nihat Odabaşı ve böyle olunca daha da çok dikkatimi çekti ve denemek istedim çünkü bu tarz ürünlerde erkeklerin pek desteklediğini söylemicem hatta hiç görmedim de diyebilirim özelliklede Nihat Odabaşı olunca da güvenim daha da arttı bir anda diyebilirim yeni çıkan bir marka olmasına rağmen...
        Benim cildim de herhangi bir sivilce lekesi vs. yok bu yüzden de fondöten alırken çok kalın ve yoğun olmamasına dikkat ediyorum çünkü cildimde herhangi bir sorun olmadığı için zarar vermesinden korkuyorum uzun zamandır araştırıyordum bu marka şans oldu benim için diyebilirim..... 

          Ürünü detaylı incelediğim de ve kullandığımda yüzümde tabaka hağlini oluşturmadı ne çok kalın diyebilirim nede çok ince bir fondöten gayet güzel şahsen benim çok hoşuma gitti yalnız bir pudra muhakkak istiyor sabitlenmesi için....  Konsantre bir ürün çünkü az bişi aldığında yeterli oluyor ebat olarak büyük gerçekten de diğerlerine göre yani bayağı uzun süre gider sanırım zaten alttaki fotoğrafta gördüğümüz gibi pompa şeklinde bir başlığı var bu ürünü kolayca elimize alıp yüzümüze yedirebiliriz bir fırça ile....
     Ürünün içinde paraben içermediği söyleniyor ve ben bu ürüne güvendim açıkçası içinde SPF-15 yani güneş koruma faktörü olan bir fondöten içinde tatlı Badem yağı Yosun özü ve E vitamini var yaşlanmayı geciktirmeye yardımcı bir ürün ayrıca cildi nemlendirici özelliği var

Bu ürünü nerede bulabilirim diyorsanız alttaki linkten bakabilirsiniz  fiyat olarak çok uygun olduğunu söyleyebilirim her ay sanırım Kampanyaları oluyor takip etmek gerekir tabi şunu da söylemem gerekiyor cildinize göre fondötenin 2 çeşidi var sanırım zaten markanın uzmanları yardımcı olacaktır muhakkak.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum sabırsızlıkla güzellikle kalın... =)
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar