Note farları hakkındaki düşüncelerim

        Yeniden merhaba bu gün tekrardan yapacağım paylaşımlarımdan biri Note ürününün farları bendeki 2 renkten bahsedicem
                     ilk olarak ambalaj dış görünüm olarak çok beğendiğimi söylemek isterim ..

              Ben bu ürünü hem kaş farı olarak hem de normal göz farı olarak kullanmaktayım ve gerçekten çok doğal ve hoş görünümü oluyor kesinle bir sedeflik veya sim yok ben birazcık daha nüde tonlarını ve mat renkleri sevmekteyim o yüzden de bu ürünü çok başarılı buldum daha önce kaşımda uyguladığım farlar ve kaş kalemleri ifademi sertleştirdi doğal olmaktan çıktı ama bu farı uyguladığımda kaşlarıma daha doğal bir görüntü elde ettim çok fazla göze çarpmadı ve ifademi sertleştirmedi diyebilirim bazı farlarda biliriz böyle dağılma ve belli bir süreden sonra gözdeki ilk sürdüğün anda olan kalıcılığı yok oluyor ama bu farlarda öyle bişi söz konusu bile olmadı benim için


 
                  Normal de çok fazla renkli far kullanmıyorum özel hayatımda lakin bu rengi çok sevdim sizinle de payşamak istedim ayrıca buda simli bir far değil gözde çok güzel durmakta çok tatlı bir mor rengi doku olarak gayet yumuşak dokulu bir far içinde yine E vitamini bulundurmakta pigment olarakta ne çok yoğun ne çok az gayet güzel fırçaya aldığınızda rengini hemen belli ediyor yoğunluk derecesini tabiki siz ayarlamaktasınız bu üründe dermatolojik olarak test edilmiş ve bu üründe de paraben yok note farları benim için başarılı açıkçası =)
Fiyat olarak gayet uygun diğer ürünleri gibi ama bu ürünün fiyatı ne yazık ki aklımda değil okuduğunuz için tekrardan teşekkür ederim sizin de fikirlerinizi ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar