Nivea Vısage pure effect Hepsi Bir arada Temizleme jeli =)

                Merhabalarrr... Sizinle paylaşmak istediğim ürünlerimden bir tanesi Nivea Vısage Hepsi Bir Arada ;
     Bu üründen hemen bahsetmek istiyorum temizleme, peeling, maske, sivilce ve siyah nokta karşıtı bir ürün de yok yok denilebilir adı üstünde hepsi bir arada ben bu ürünü çooook ama çooooook seviyorum çünkü tek tek alıp kullanmaktansa hepsini bir arada bulunduran bir ürün kullanmayı daha çok seviyorum daha doğrusu sevdim hem yer kaplamıyor hem de daha fazla masraf yapmamakta =) tabi güzellik konusunda masraftan kesinle kaçmamaktayım onu da belirtmek isterim tabii bu ürünü aslında öve öve bitiremem şahsen ben o kadar çok seviyorum üründen bahsetmem gerekirse sivilce ve siyah nokta karşıtı özelliği ile bilinen manolya özü içermekte cildi kirden arındırmakta  tıkanmış gözenekleri açmaya ve cildi siyah nokralardan arındırmaya yardımcı aynı zamanda Maske olarak kullanabilmekte sivilce oluşumunun azılmasına yardımcı  cildi tahriş etmemekte son olarak birde parlama karşıtı olduğunu da söylemek isterim tabi ki 

    

        İçindeki küçük peeling tanecikleri oldukça fazla ve ben bu özelliğinden dolayı çok sevdim  daha önce denediklerimde genelde daha büyük mavi mavi olmakta bilirsiniz ama bunların hem küçük hem de daha fazla olması bilmiyorum ama sanki daha iyi temizliyor gibi gelmekte bana belki de bana öyle geliyor bilmiyorum siyah noktaları gerçekten azaltmakta cildi rahatlattığı ve parlamasını engellediği çok doğru ..
             Fiyat konusuna da gelirsek çok pahalı bir ürün olduğunu söyleyemem ben ne kadara aldığımı hatırlamıyorum ama uygun bir fiyata aldığımı hatırlıyorum okuduğunuz için teşekkür ederim sevgilerle güzellikle kalın... =)

Yorumlar

  1. Bende çol beğeniyorum.özellikle maske olarak kullandığım da da performans iyi.

    YanıtlaSil
  2. Yuzumde aniden bir sivilce ciksa aksamdan yuzume bir findik tanesi kadar o bolgeye suruyorum.sabaha kadar hic yikamiyorum.sabaha baktigimdada sivilce kurumus oluyor.bende bir taktik eklemek istedim.ayrica ben dusta vucudumdada kullaniyorum.sanki hamam da kese attirmisim gibi cok puruzsuz oluyor.tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar