Nivea visage pure effect tonik

                Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşacağım ürün markalarımdan bir tanesi Nivea ailesinden Vısage Pure Effect Stay Clear tonik ;
   
    Ben bu ürünle orta okuldayken tanıştım ilk olarak 6-7 yıldır veya daha fazla bu seriyi kullandım özellikle o zaman yüz kremi vardı genç serisi olarak şuanda sanırım yok kaldırıldı tüp şeklinde mavi bir kremdi ben çok seviyordum onu şahsen ve kaldırıldığına çok üzüldümm duyduğum zaman tabi  :(  tabi bu isimden önce young serisi denilmekteydi bunu da belirtmek istedim neyse bu toniğe hâlen devam etmekteyim günlük olarak kullanmaktayım parlama karşıtı sivilce ve siyah noktaları engellemeye yardımcı bir ürün deniz mineralleri içermekte alkolsüz bir ürün cildi arındırıp tazelemekte  cildi kurutmadan yağı ve kiri temizlemekte ben bu ürünü kullanmanızı çok şiddetle öneriyorum cildimde herhangi bir leke alerji sivilce hiç bir şey olmadı yıllardır kullanmaktayım dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün ve uzun sürede rahat kullanabiliyorsunuz hemen bitmemekte bu ürünün birde yüz temizleme jeli de bulunmakta denemek isterseniz ben onu da kullandım bundan bir kaç yıl önce ve gerçekten çok memnun kaldığımı söylemek istiyorum ama yüz temizleme jelinin kaldırılıp kaldırılmadığını bilmiyorum ne yazık ki yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim  :)
   
      Şuandaki fiyatını bilmiyorum ne yazık ki bu ürünü watsonsta ve gratislerde de bulabilirsiniz.... =)


Yorumlar

Popüler Yayınlar