loreal rimel karşılaştırmam Mega volume collagene - Volume millıon lashes


     Merhabalarr bu gün sizinle kullandığım aynı markanın iki ürününden bahsedicem ve kıyaslamasını yapmak istiyorum ürünlerim Loreal Mega Volume Collagene ve Volume Mıllıon Lashes Excess rimelleri..
    Bildiğiniz gibi benim en sevdiğim markalardan ve ürünlerini çok severek kullanmaktayım bu günde dediğim gibi 2 ürünü kıyaslamasını ve benim kendi kullandıktan sonra memnuniyetimi yazmak istedim her iki ürünün özelliklerinden aşağıda bahsedicem....





  




       ilk olarak sizinle Mega Volume Collagene rimel ile başlamak istiyorum 12 kat hacim 24 saat kalıcı içerdiğindeki kolejen özelliği sayesinde kirpiklere 12 kat hacim vermekte 24 saat kalıcı topaklanma vs... olmamakta










 Sıradaki ürünüm Volume Mıllıon Lashes Excess rimeli bu üründe bize kirpikleri daha çok göstermesini  daha kıvrımlı ve daha dolgun olmasını sağlamakta ben her iki ürünüde kullandım bakalım gerçekten doğrumu....
 
Ewtt her iki ürünü de kullandım ama maalesef istediğim sonuçları aldığımı söyleyemicem ama memnun kaldığım ürünümde var tabikii ben daha önce araştırmalarımda loreal markasının rimellerini döktüğünü okudum diğer kullanan blogger'ların paylaşımı ile onları okumama rağmen kimi güzel olduğunu kimide döktüğünü paylaşmış inanmadığımdan değil yanlış anlaşılmasın ama  yine de şans vermek denemek istedim ve sonuçlarını sizinlede paylaşmak istedim ......
 
 
 
 
Yazımı ilk Mega Volume Collagene 24 ile başlamak istediğim fotoğrafta gördüğünüz gibi ona
kurukafa işareti koydum sebebini sorarsanız açıklayacağım hemen başlıyorum ben bu üründen memnun kaldım mı ? sorusana hayır olarak cevap vericem ilk önce güzel yanlarından bahsedicem size evet kalıcılık olarak gayet iyi bir ürün özellikle fırçasına bayılıyorum çünkü benim kirpiklerimi dolgunlaştırdı hacim verdiği doğru Volume Mıllon lahes excess den se daha iyi bir ürün bir kaç ay kullandım kötü özelliklerine geliyorum sıra evet iyi olduğu kadar kötü yanları da var kirpiklerim kırıldı ve dökülmeye başladı bu üründen sonra sebebini bilmiyorum ama birazcık ta dondurdu böyle nasıl desem sertleştirdi kirpiklerimi sanırım ondan da dökülme yapmış olabilir bilmiyorum sonuç böyle olunca ne yazık ki benden geçerli not alamadı bu ürün bırakmak zorunda kaldım o zaman sanırım 40 tl vermiştim bu ürünüme gerçekten çok üzüldüm beklentimi karşılamadığı için....
    Şimdi sizinle diğer ürünümü yani Volume Mıllıon Lashes Excess rimelimi yazıcam onada dudak ifadesini koydum kırmızı dış görünüşlü olan yine iyi yanlarından bahsetmem gerekirse hani  kirpiklerimi dökme diğer üründen kat kat daha iyi kötü yanlarından bahsedersem eğer kirpiklerimi çok fazla gösterdiğini söyleyemem açıkçası abartıldığı gibi değil tabi ama daha uzun gösterdiği bir gerçek dolgun çok abartılı olmasa da iyi yanı fena değil ama aynı özelliklerde yakın diyebileceğim hem fiyat olarak hem de ürün olarak aynı özelliklerde bulabilirsiniz ama dediğim gibi abartılacak derecede değil maalesef bu rimelime de 40 TL ödedim yine ama tavsiye edermisiniz derseniz eğer ben memnun kaldım en azından kirpiklerimi kırmadı ve dökmedi o yüzden gayet iyi ...
               
                Okuduğunuz için teşekkür ederim..Yorumlarınızı beğenilerinizi ve aşağıdaki tepkileri de işaretlerseniz sevinirim eğer beğendi iseniz yazımı... =)
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar