Loreal Paris The Powder True Match

          Selam arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünümün adı Loreal Paris The Powder True Match pudrası ;

          Bu pudradan bahsetmem gerekirse eğer ben çok fazla pudra kullanan bir insan değilim ama özel günlerde muhakkak pudra kullanma ihtiyacı duymaktayım bu yüzden çok kalın pudra değilde daha ince pudralar tercih ediyorum genelde daha önce farklı bir marka denedim lakin ten rengimle uyuşmadı ve çok kötü durdu cildimde bu yüzdende alırken ten rengime uymasına çok dikkat etmekteyim


       Ben bu pudrayı çok beğendim zaten marka olarakta Loreal Paris'e hep güvenmişimdir ve ürünlerini beğenerek kullanmaktayım ambalajını çok hoş buldum cildimle çok güzel uyum sağlaması özellikle çok sevindirici ten rengime kolay kolay her ton uymamakta bu yüzden çok mutluyum tam istediğim gibi diyebilirim hem marka olarak isminin de hakkını vermiş oldu bir kez daha benim için cildimde herhangi bir sivilce veya alerji durumu olmadı  doku olarak çok yumuşak teninizle çok rahat uyum sağlamakta size de önerim pudra alırken dikkat etmeniz ve marka uzmanları dışında yanınız da bu konuda anlayan birini bulundurun çünkü ten renginize uyum sağlayıp sağlamadığını siz pek anlayamıyorsunuz o anda ama bunu iyi bilen biri muhakkak yardımcı olacaktır her zaman için karşı göz daha iyi görmekte bunu unutmayın ...
     Fiyat olarak ne kadar olduğunu hatırlayamadım zaten ben indirimden almıştım gratis watsonslarda bulabilirsiniz güzellikle kalın..... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar