içtiğimiz kahve telvesi cildimiz için ne kadar yararlı ? ve nasıl değerlendirebiliriz bakalım :)

        Merhabalar biliyorum bir kaç gündür paylaşım yapmadım ama bu sefer çok sevdiğim Türk kahvesinin telvesini ne yapabiliriz nasıl değerlendirebiliriz cildimiz için onu paylaşmak istiyorumm....

          Yazıma şöyle başlamak istiyorum bildiğimiz gibi bir çoğumuz Türk kahvesine bayılıyoruz onlardan biride benim şahsen =) ve vücudumuza bir çok yararlıda olduğunu bilmekteyiz tabi kararında içince her şeyin fazlası zarar bunu da bilmek gerekiyor en az günde 1 fincan tüketmemiz gerektiğini de biliyoruz peki dibinde kalan telvesini dökeceğimize  ve yazık edeceğimize çok güzel değerlendirebiliriz...
           İlk olarak yüzümüze maske yapabiliriz kimyasal kullanacağımıza bence bu çok güzel doğal bir ürün yani diyebilirim cildimizi nemlendirdiğini ve peeling etkisi gösterdiğini biliyor musunuz gerçekten ben içtiğim bütün kahveleri vaktim olduğu zaman yüzüme maske olarak sürüp kurumasını bekleyip yavaş yavaş ovaladığınız zaman fark edeceksiniz de ellerime aynı şekilde kullanmaktayım yüzümüzü ve ellerimizi yumuşacık yapmakta miss gibi de kokusunu bırakmakta ve içerisine herhangi bir şey katmanıza gerek yok genelde yüz maskesine balda kattıklarını biliyorum ama ben şahsen denemedim .. Yağlı ve sivilceli ciltler için akne vs. olduğu için limon ve Türk kahvesini karıştırıp maske de yapabilirsiniz aynı şekilde.. Karbonatla karıştırdığınız zaman yüzdeki istenmeyen tüylerin zamanla döküldüğünü görebilirsiniz. Vücudunuza uyguladığınızda özellikle selülitli bölgenize uyguladınız zaman o bölgede selülitin azaldığını görebilirsiniz. bazen bacaklarımızda olan deri altındaki çıkmayan tüylerimiz ki bu bir çoğumuzun hoşuna gitmemekte pütür pütür durduğu için  neyse uyguladığınızda ve sürüp kuruduğunda yavaş yavaş ovaladığımızda  peeling etkisi olduğu için deri altındaki tüylerin kolayla çıkmasını sağmakta. Cildin daha canlı görünmesi için buzlu kahve yapıp yüzünüze uygulayabilirsiniz. Kahveden Tonik yapabilirsiniz yine içtiğiniz kahveyi bir pamuk yardımı ile yüzünüze sürebilirsiniz bu sayede yorgunluk belirtileri yok olup cilt tonunu da düzenleyebilirsiniz. Kırışıklık için kullanabilirsiniz ve son olarak saçlarınız için uygulayabilirsiniz daha bir çok şey yapabilirsiniz kahve ile eğer araştırırsanız benim bildiklerim sadece bu kadar sizinle paylaşmak istedim (bu arada resim de alıntıdır)...

       Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yorumlarınızı beğenilerinizi ve aşağıdaki tepkileri de işaretlerseniz sevinirim eğer beğendi iseniz yazımı... =)

Yorumlar

  1. Bende yüzüme peeling olarak uyguluyorum ve sonuç mükemmel.herkese de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar