Hem aydınlatmak Hem Kapatmak İçin Göz Altı Kapatıcılarımdan....

     Merhabalar öncelikle ilk yazmak istediğim ve kullandığım favori ürünlerimden bir tanesini sizinle paylaşmak isterim Ürünün adı garnier göz altı roll-on 2 si 1 arada bize vaat ettiği göz altı morluklarını kapatma ve iyileştirme özelliği ve limon esansı ile göz altına ferahlatıcı bir özelliği var mı? bakalım bu doğrumu inceleyelim....
                                               
                     Ben bu ürünü yaklaşık 2 -3 yıldır kullanmaktayım evet vaat ettiği özellikleri konusunda başarılı bir ürün benim göz altım genetik olarak gerçekten mor yoğun bir kapatıcı olduğunu söyleyemem tabi stickler gibi değil onlara göre biraz da sıvı bir ürün bildiğimiz üzere sitickler katı ve daha yoğun özellikteler birazda hafif bir ürün özelliklede günlük kullanım için çok uygun benim göz altımı kapatıp aydınlatıyor şunu da eklemeliyim ki bir çok kişide kapatmadığı ve kapattığını da söyleyen çok insanlar var kişiden kişiye değişiyor denemek lazım tabi ama bende işe yarıyor açıkçası bunu da belirtmek istiyorum
                Limon esansı özelliği ile göz altını ferahlattığı söyleniyor evet buna katılıyorum üstündeki roll on göz altına değdiği anda soğuk bir his veriyor ve rahatlatıyor bu sayede göz altındaki uyandığımızda olan o şişlikler varya ahh onlar çok kötü kabusumuz bazılarımız için bunun içinde yardımcı bir ürün bu bilgiyi de size vermek isterim eğer ki sizin göz altınızı kapatmadı diyelim ki bu ürünü çöpe atmak yerine değerlendirebiliriz de şu şekilde kontür vs.. yaptığımızda aydınlatıcı olarak kullananda bir çok kişi tanıdım buna bende dahilim...
              bu ürünü nasıl bulurum eğer diyorsanız watsonsta, gratis ve cosmatica'dan temin edebilirsiniz fiyat olarak çok pahalı bir ürün olduğunu söyleyemicem sanırım 13.99 TL arasında değişmekte son olarak ta şunu eklemek istiyorum geçenlerde kozmetik mağazalarından birinde fiyat bakmak için baktığımda ambalajı değişmiş daha küçük konsantre hâle gelmiş bununda fotoğrafını sizinle paylaşmak istiyorum.....

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar