Essence matt bronzing powder

        Selam arkadaşlar bu gün tekrar yapacağım paylaşım ürünlerimden bir tanesi Essence sun club  matt bronzing powder ürünü ;

             bildiğimiz üzere yazın güneş tarafından yanıp doğal bir yanma görüntüsünde iken kış aylarının gelmesi ile kendi ten renklerimizi aldık bu yüzden de pudralarımızı değiştirip daha bronz bir görüntü için bronzır'larımızı kullanmaya başladık daha bronz görünmek için ben de bu ürünü kullanmaktayım ve gayet hoş bir ürün;

          Bu ürünün özellikle üzerindeki resmine bayıldım diyebilirim çok orijinal durduğunu belirtmeliyim hoş bir kokusu var pikmentasyon olarak oldukça hafif yoğun pikmentasyonu yok ben bunu daha çok sevdim daha doğal durmasını sağlamakta ve kesinlikle bir sedeflik yok mat bir ürün kontür yapıyorsanız eğer bu ürünü rahatlıkla kullanabilirsiniz ben genelde kontür için kullanıyorum bu markadan da bahsetmem gerekirse ürünlerini çok seviyorum ve kullanmaktayım burada da yayınlayacağım kullandığım bazı ürünlerini bu ürünü gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz Eczacıbaşı'na ait bu marka çünkü
 
Bu markanın ürünlerinin de fiyatları oldukça uygun gratislerde ve watsonslarda çok kolaylıkla bulabilirsiniz güzellikle kalın... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar