benim en sevdiğim yağ tabikii gliserin =)

                 Merhabalarrrr..... bu gün sizinle paylaşmak istediğim şey makyaj malzemelerimden değil saçıma uyguladığım bitkisel kürlerimden biri gliserin yağı ve su ;
   
                 Yazıma şöyle başlamak istiyorum saçınız mat parlamasını  nemini kaybetmiş ve kırılmış ise gliserin yağını öneriyorum özelliklede yaz aylarında saçımız nemini kaybetmektedir bunun için çok güzel bir yağ ne yapıyoruz dersek eğer bir sprey şişesine su doldurun ve gliserin yağı şişesinin yarısını boşaltın hepsi bu kadar pratik çalkalayıp saçınıza nemli veya kuru iken sıkabilirsiniz

 
2.olarak gliserini saçınıza sürebilirsiniz ama uyarmalıyım sizi çünkü benim başıma geldi ilk denediğim zaman çok az miktarda banyodan çıktığınızda nemli saça sürmeniz gerekiyor ben biraz fazla sürünce saçımı kuruttuğum zaman ne yazık ki fazla sürdüğüm için saçımda kaldı ve işin kötü yanı cadıların saçı gibi oldu ve yağlı kaldı tekrar banyo yapmak zorunda kaldım temizlenmesi de zorlaştı tabi  :( saça çok çok az miktarda sürün hissetmiyorsunuz nemli olduğu için saçınıza yeterlimi değilmi diye ama emin olun o az bişi saçınıza yeterli olacaktır nemli saça sürdüğünüzde saçınızı fönle kurutmayın sakın yoksa saçlarınızın nemlenmesi gerekirken tam tersi bir işlem yapmış olursunuz kurutur ve kırılmasına neden olursunuz saçın buna dikkat edin ama bana sorarsanız su ile karıştırmanız daha kolay ve tehlikeli olacağını sanmıyorum saç maskeleri vs.. kullanmanıza gerek yok her iki şekli yapsanız da zaten yumuşatıp parlatmakta havadaki nemi saçınıza çekmektedir saçınızın kırılmamasına yardımcı saç tellerinde çatlakları doldurmaya ve kırılmasını önlemektedir bu yüzden ben bu yağı çok sevmekteyim sizlerin de denemenizi tavsiye ediyorum
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar