2chic Giovanni çift etkili hacim kremi


                Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim kullandığım ürünlerimden biri 2chic Giovanni ürünü  tanıtmak istiyorum

       Ürün hakkında şunu söyleyebilirim ben çok memnun kaldım zaten beğendiğim ve memnun kaldığım ürünlerimi sizinle paylaşmaktayım daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi saçım zayıf ince telli bu yüzden de sönük düz bir saçım var ben kendim hep kabarık saçlardan hoşlandığım için bu ürünü denedim ve istediğim hacimi ve kabarıklığı verdi ürün içeriğinden şöyle bahsedebilirim ;

 
Mandalina ve Papatya yağı ile çifte hacim etkili olduğunu  ince telli ve güçsüz saçlar için üretildiğini  elektriklenme ve uçuşmayı engelliyor saç tellerini kırılmaya karşı koruyor hafif bir tutuculukta sağladığını bizlere vaat etmiş ben daha önce bu tarz bir ürün kullandım lakin pek memnun kaldığımı söyleyemem saç diplerine sıkıyorsun fön ile kuruttuğun zaman kabarıklık hacım verdiğini söylemişlerdi ama ne yazık ki hiç hoşuma gitmedi nasıl desem bilemedim ama çok kötü oldu saç diplerim böyle elimi saç diplerime dokundurduğum zaman sanki bir şey saç diplerimi hafif kaldırıp dondurmuş gibi hissediyordum ama bu üründe kesinlikle böyle bişi yok hacim verdiği doğru kokusunu çok beğendim bu ürünün krem formülünde ürün nemli saçınıza yeteri kadar sürdüğünüzde hacimlendirmektedir durulanmama özelliği ve saç ıslanana kadar aynı hacimliliğini korumakta saç kesinlikle sönme gibi sorun çıkarmamaktadır
 
 
paraben içermemektedir A ve C vitaminleri içeriyor ayrıca  Amerika'dan ithal edilmektedir ürünün şampuanı saç kremleri ve saç tipinize göre değişmektedir ben indirimden aldım bu ürünü 13.99 TL idi hatırladığım kadarı ile
Bu ürünü nerede bulabilirim diyorsanız eğer sadece gratiste bulunmaktadır

Yorumlar

Popüler Yayınlar