The Balm Mont Balm Paleti

   Merhaba arkadaşlar bu gün sizinle paylaşmak istediğim ürünüm The Balm Mont Balm paleti  olucak....

Öncelikle paletten bahsetmek istiyorum 4 renkten oluşmakta ve bu renklerin birbirlerine uyumuna bayılıyorum diyebilirim dördünü birbirleriyle çok kolay kombinleyebilirsiniz gözünüzde bütün renkleri kullanarak onun dışında dört rengin bir palette toplanması taşıması açısından çok kolay ayrı ayrı taşımaktansa bu şekilde daha iyi olmakta ve bu dört rengi günlük olarak kullanabilirsiniz çok rahatlıkla fırçanıza yoğun almamakla birlikte pigmentasyonları oldukça yoğun çünkü ona dikkat etmek gerekmekte renklerin isimlerinden hemen bahsetmek istiyorum


Siyah - Gri tonu olanın ismi : Zerrmatt
Biraz Bordo - Mürdüm tonu olan : Aspen
Biraz daha diğerlerine göre hafif pembe- gri tonları arasında : Whistler
Son olarakta tamamen mat Pudra- Ten rengi diyebilirim: Cortina




Renkler o kadar şahane ki renkler ara tonlar ve kolay kolay denk gelemediğimiz bulamadığımız tonlar zaten renklerinden bahsederken de dikkat etiğiniz gibi 2 rengin arasında bir ton olduğunu size belirtmek istedim yukarıda yazarken çünkü pembe desem değil siyah desem değil ara tonlar demek istediğim yukarıda söylediğim gibi pigmentasyon olarak gerçekten çok iyi daha önce ben The Balm ürünlerini hiç denememiştim bu ürün ilk denediğim The balm markasının paleti ve şansıma indirimde yakaladım zaten denemeyi düşünmekteydim bu sayede böyle güzel bir palete sahip oldum ve ayrıca sürünüş açısından bu farlar çok sert değil gayet yumuşak ve kolayca sürebiliyorsunuz gözlerinize buda söylemek istedim...


  Bu paletin dış görüntüsüne gelince çok orijinal bir dış görüntüsü bulunmakta sadece tabi palet için söylemiyorum bütün The Balm ürünlerinde bu orijinallik geçerli fiyat olarak birazcık pahalı olmasalar daha iyi olucaklar ama ne yazık ki fiyat olarak birazcık pahalı onu da söylemek isterim indirimleri muhakkak ki takip etmeniz gerekmekte

 Fiyat olarak hatırlamamaktayım ben Gratis' ten almıştım denemenizi tavsiye ederim
Yazımı okuyup beğendi iseniz  yorumlarınızı, beğenmenizi ve takip etmenizi rica edeceğim sizlerden çok teşekkür ederim Güzellikle kalın... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar