Doğal kaş boyası ve seyrek kaşları çoğalmak için iyi bir çözüm

           Merhabalar bu gün size benimde yeni öğrendiğim doğal kaş farı veya boyası diyebilirim hemen anlatmak istiyorum size de ;

    Aslında yeni bir moda da diyebilirim ve hepimiz kaşlarımızın ya seyrek olduğu için veya daha hoş durması için genelde o kısımları kapatmak ve daha kalın ve güzel göstermek için kaşlarımızı boyamaktayız lakin bunun için genelde hep yaptığımız şey farlar kalemler veya kimyasallar vs.. ben doğal olarak bunun çözümünü buldum demek isterdim ama denk geldim diyeyim bunu Suna Dumankaya'dan öğrendim ve denedim hemen ben çok sevdim sizinle de paylaşmak istedim tek yapacağımız şey evimizde hep bulundurmuş olduğumuz ki hiç aklımıza gelmeyecek  bişi karanfil ilk duyduğumda nasıl ya falan dedim ama gerçekten çok güzel ve doğal hiçbir zararı yok tam tersi yararı var ayrıca çıkarmakta nasıl yapacağımızda hemen söylemek istiyorum karanfili çok az yakıp soğuduktan sonra kaşlarımıza süreceğiz hepsi bu kadar basit renk olarak çok güzel veriyor o küçüüücük bir tane karanfil. Koku olarak çok hoş diyebilirim ama hemen gidiyorr kokusu çok kalmamakta ayrıca çıkardığı konusunda da bize bilgi verdi Suna Dumankaya ama ben daha yeni denediğim için çıkarır mı çıkarmaz mı bilmiyorum denemede fayda var yine de sonuçta doğal hiç bir yan etkisi yok =)

  Umarım yazımı beğenmişsinizdir ve inşallah faydam dokunmuştur hemen size de bilgi vermek istedim sizin de önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum ve beni takip ederseniz çok çok mutlu olurum güzellikle kalın... =)

Yorumlar

Popüler Yayınlar